idukjent Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 hei. kan noen hjelpe lære eller vise meg en side dær jeg kan lære å lage bot program. skulle hatt et bot program for klikke på linker/knapper på nettsider etter et tidsroom Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 hei. kan noen hjelpe lære eller vise meg en side dær jeg kan lære å lage bot program. skulle hatt et bot program for klikke på linker/knapper på nettsider etter et tidsroom Hinter du til slike boter som brukes til NordicM osv? Lenke til kommentar
idukjent Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 nei. skall ikke bruke de i forbinnelse med spill. skall bruke det till å oppdatere en internettside. og noen andre ting. slik at jeg får henta ur rett informasjon Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Slike ting er nok bedre egnet i programmeringsforumet. Men vær obs på at det var en stund det haglet med folk som skulle lage bot-er til Nordic Mafia, derfor må du nok beskrive hva du har tenkt til å bruke den til før noen gidder å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå