Speciale Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har i dag en USB-dongle, men er så lei av at den dropper fra 54 mbit ned til 11 mbit så fort jeg laster ned noe, så jeg må ha noe nytt. Og dermed så tenker jeg at ett godt internt 802.11n må være gunstig å kjøpe for stabilitet (og fremtid), men på prisguiden så finnes det jo knapt interne kort med 802.11n, så her må jeg definitivt ha hjelp. Jeg så ett kort fra Gigabyte på Clas Ohlson og så er det ett fra D-Link på prisguide. Hvem av disse kortene er best? Finnes det noen flere alternativ? Er de dyre USB-donglene like bra som interne kort? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvilket merke er din USB-dongle nå? Det virker nesten som om du allerede har et D-link produkt? Æsj, har hatt diverse D-link-produkter og anbefaler herved at du styrer unna. Ja, jeg er på meget tynt grunnlag her... er bare utrolig irritert på merkevaren!! Usj!! Jeg ville seriøst ha vurdert et internt kort fra f.eks. Cnet. God erfaring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå