TannPleieren Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Tips til dem som vil ha en god touchmobil uten å bruke en formue. Chang Jiang har lansert en telefon som de kaller "Thunder". Den har et stilig design, er litt mindre enn iphone og ligger bedre i hånden, og i motsetning til de fleste andre kina-telefoner yter den veldig bra også, selv om kameraet ikke er noe særlig å skryte av. Jeg har hatt min telefon i ca en uke nå, og er kjempefornøyd. Berøringsskjermen reagerer fint, batteriet varer lenge og den har alle de applikasjonene jeg har bruk for og litt til. I forhold til andre kinatelefoner som sciPhone og HiPhone og hva de nå heter, er dette et stort steg fremover. Den ligger ute for salg på auksjonsnettstedet qxl.no:### lenke fjernet ### Håper aMobil snart vil kjøre en grundig test av de ulike Kina-telefonene Endret 24. oktober 2009 av cyclo Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Reklame for auksjoner skal ikke tas på forumet. Eventuelt kjøp, salg eller bytte skal tas på bruktmarkedet. Når man kommer over brudd på retningslinjene er det ikke et frikort for å spamme. Bruk rapporterknappen. Ikke post i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg