Archeron Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 jeg har akkurat gått til innkjøp av loddebolt, eksperimentkort, leds og sånne småting for å leke og lære litt. jeg kan ikke en dritt, men trenger en hobby og tenkte å lære litt elektro. jeg har kjøpt eksperimentkort på clas ohlson , med "kopperbaner". men hva gjør kopperet? er dette den typen hvor man må etse bort det kopperet man ikke skal ha, og lage baner og sånt? at alt kopperet på baksiden leder strøm liksom? jeg tenkte å kjøpe grunnkurs elektrobok på mandag Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 jeg har akkurat gått til innkjøp av loddebolt, eksperimentkort, leds og sånne småting for å leke og lære litt. jeg kan ikke en dritt, men trenger en hobby og tenkte å lære litt elektro. jeg har kjøpt eksperimentkort på clas ohlson , med "kopperbaner". men hva gjør kopperet? er dette den typen hvor man må etse bort det kopperet man ikke skal ha, og lage baner og sånt? at alt kopperet på baksiden leder strøm liksom? jeg tenkte å kjøpe grunnkurs elektrobok på mandag Kopper? Du mener sikkert kobber? Ut i fra annonsen på CO virker det som om kortet er oppsatt med noen ferdiglagde kobber-baner, så du slipper å etse egne baner i syre osv. Sikkert det som er meningen med et eksperimentkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå