Gå til innhold

waterchill på 7v... opp til 56 grader!!!

Kultom

Anbefalte innlegg

Har jeg gjort noe galt når jeg får tempraturer som er så høye... virker foresten som om vifta suger for det kommer så mye luft tilbake fra radiatoren, det blåser liksom feil vei og riktig vei på en gang.<-- ble litt tull.

setter jeg den på 12v så kjøler den ganske bra, eller opp til 48 grader eller noe. men orker ikke støyen.

driver og tegner tegninger og planlegger og lage meg en ekstern boks til å ha radiatorer og pumpe i. så jeg kan ha den under (kommer vel på 1200kr, inkludert grill, viftestyring,radiator til osv) trur dere det hjelper. eller kan det være greit nok og bare prøve og feste kjølern bedre??

mvh bugbear

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har jeg gjort noe galt når jeg får tempraturer som er så høye... virker foresten som om vifta suger for det kommer så mye luft tilbake fra radiatoren, det blåser liksom feil vei og riktig vei på en gang.<-- ble litt tull.  

setter jeg den på 12v så kjøler den ganske bra, eller opp til 48 grader eller noe. men orker ikke støyen.  

driver og tegner tegninger og planlegger og lage meg en ekstern boks til å ha radiatorer og pumpe i. så jeg kan ha den under (kommer vel på 1200kr, inkludert grill, viftestyring,radiator til osv) trur dere det hjelper. eller kan det være greit nok og bare prøve og feste kjølern bedre??

mvh bugbear

tror du har gjort noe gæænt, akkurat nå ligger min barton2500 på 31grader m/1,9 vcore.(7vpåvifta)

Lenke til kommentar

lol@signaturen din :lol: kjenner igjen en som heter ronny der, karen er noen og 30, kanskje 40, og er med oss på local lan hele tiden:)

hadde vist alle viftene mine på suge inn i kabinett jeg... snudde de bakerste og nå ligger den og idler på 41 ihverfall... skal feste kjøleren bedre (må man ta i en del når man skrur?) når jeg skal montere hle skjiten på nytt når jeg får ferdig dette "aquabox"prøsjektet mitt...

se om jeg får tempen ned til kanskje 25-35grader...

hadde vært deilig:)

Lenke til kommentar

Nå er ikke akkurat Waterchill noe super vannkjøling akkurat... så ville nok kjørt den på 12v for å få max ut av den....

Men høres litt varmt ut det der du har nå....

Gå over kjølinga og skjekk om du ikke har gjordt noe feil.

Lenke til kommentar

trur nok jeg fant feilen jeg:) jeg leste av feil tempratur på MBM, måler med den som heter "ettellerannet DIODE" nå :roll:

og den var ikke festet bra nok... dytter jeg den inn litt med RÅ kraft så dropper tempen ned til 33C og det må jeg si meg fornøyd med...

Jeg ville si at med den slags tempratur så er waterchill en bra nok kjøler for meg:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...