joyu24 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er det mulig å ha avbetaling på en alienware laptop hvis du bestiller fra USA, og skal bruke norsk kredittkort? Trenger svar fort! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sansynligheten for dette er lik null. ~ Mortis Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Dumt, enda en grunn til å hate Dell.. Lenke til kommentar
pine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jeg kjöpte min siste pc på kreditkort. Så betalte jeg bare 1000kr/mnd tilbake på det lånet der. Var ikke dyrt heller, ca 30kr i renter per mnd. Og du må vel bestille alienware fra uk avdelingen hvis du skal ha dppet i europa. Endret 23. oktober 2009 av pine Lenke til kommentar
Otern Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 eller vente ca 1måned til de største elkjøp butikker har de inne :!: Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dumt, enda en grunn til å hate Dell.. Hate Dell fordi du ikke kan opprette en avbetaling i USA? Du vet hvordan avbetaling fungerer? Hvor lett tror du det er for en bedrift i USA å gjøre en kredittverding av deg? Nei, om du absolutt må få til dette, så få deg et kredittkort. Men aller helst, spar opp pengene først. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er det mulig å ha avbetaling på en alienware laptop hvis du bestiller fra USA, og skal bruke norsk kredittkort? Trenger svar fort! Bare bruk et norsk kreditkort du, master eller lignende. Hver månde får du en regning som har et minimums beløp du må betale. Så kan du betale inn som du vil. Har ingen ting å si hvor du handler. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Men du kan jo kjøpe pcn fra dell.no, hvorfor shoppe i utlandet? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Billigere? Dog med moms og frakt er det vel ikke så mye å spare Endret 23. oktober 2009 av Actibus Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Billigere?Dog med moms og frakt er det vel ikke så mye å spare Sikkert at det er noen kroner billigere... Men ingen tanke på garanti i andre land vs Norge Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Billigere?Dog med moms og frakt er det vel ikke så mye å spare Sikkert at det er noen kroner billigere... Men ingen tanke på garanti i andre land vs Norge Koster 25.000 i Norge, og 15.000 i USA, og siden min venn kjente en som var i USA nâ og kunne ta den med seg hjem til han tror jeg endelig pris fortsatt vil vaere betydlig lavere. Men Dell mâtte gjöre det veldig vanskelig â bestille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå