µT. Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Heisann, Jeg har installert Windows 7 Ultimate på min Acer Aspire One A150, og alt fungerer supert - Bortsett fra internettet. Vel, selve nettet fungerer, men den liker å falle ut når jeg laster ned torrents. Dette resulterer da i at jeg må slå PC av og på igjen. Dette er nå blitt svært irriterende. Så dette tyder på at den kneler under høy belastning, men hvorfor? Alle driverne er oppdaterte, og det skal nevnes at jeg hadde det samme problemet med Ubuntu 9.04 når det var installert på denne maskinen. På forhånd takk! Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hadde lignende problemer en gang, ta hadde telenor av en eller annen grunn lagt inn noen merkelige sperrer på nettverket uten at de helt kunne argumentere for hvorfor (årsaken var vist at jeg HADDE hatt en pc med virus el.l en eller annen gang i fortiden.) Du kunne ringt og sjekket det opp hvis du ikke finner noen annen løsning:) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sett på kryptering av trafikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå