Bone Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Heisann! Jeg prøver å finne noen tall som forteller noe om vanene til folks nettbruk.. hvor mange GB som man regner med at en gjennomsnittlig person laster ned i måneden/året, eller lignende.. eller gjerne var en "normal bruker" har slags forbruk, kontra "ekstrembrukeren" .. Prøver å google, men finner ikke noe.. bare noen tall som gjelder mobilt bredbånd.. Noen som kan hjelpe? Takker så meget! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vanskelig å finne noe helt konkret. Skulle tro at SSB eller NPT skulle ha slikt tilgjengelig, men er ikke enkelt å finne noe. NIX er en god indikasjon på hva som foregår: http://mrtg.uio.no/mrtg/nix/ Vil tro at eventuelle forbruksvaner er i rask endring om dagen. Abonnementet hos meg øker f.eks fra 6/6Mbit til 20/10Mbit i høst :-) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Takk for svar! Ja, abonnentene forandre seg jo.. jeg tenkte mer på bruken av nettet.. hvor mange GB som ble lastet ned, etc.. uavhengig av abonnementstype.. hvor mange GB som går igjennom det ganske nett i Norge!? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Uh litt for trøtt *slettet* Endret 23. oktober 2009 av Knopfix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå