Gå til innhold

Ønsker kritikk på portefølje

Anbefalte innlegg

Hei, poster her porteføljen min, så langt som jeg har kommet. Det er et par ting jeg er litt usikker på, og håper noen kreative og dyktige sjeler her kan hjelpe meg på veien til et bedre resultat.

Og her er den

Det avlange bildet under headeren skal ikke være av en gitar, bare så det er sagt. Burde jeg gjort mer ut av menyen over det avlange bildet? Burde jeg lage meg en liten logo? Og hvor burde jeg ha plassert den? Ble høyredelen litt grå, og var fargen på venstresida litt rar?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig Gameplayer50. På min skjerm ser jeg også at den begynner å gjenta seg nedover, noe som ikke er pent dersom siden blir lang. jeg kunne også se skille på bakgrunnsbildet, det også bør du viske vekk.

Du kan med fordel gjøre skriften litt større, den var litt i minste laget. Samt at meny-linkene kunne vært litt større.

Lenke til kommentar

Design / Typografi:

:thumbup: Selve logoen i seg selv synes jeg var grei så lenge du ikke har planlagt å ha scrolling på siden.

Tror det vil bli bedre når du får inn det riktige navnet i stede for Lipsum.

:thumbup: Likte fargevalget og designet. Enkelt, oversiktlig og elegant.

:thumbdown: Ser at bakgrunnen er et 1350px × 800px bilde som er innstilt på "side ved side".

Tips! Dette burde vært endret til en egen Div e.l. med bakgrunnsbildet i.

:thumbup: Likte teksttypen og oppsettet. Skulle kanskje hatt litt mer tekst for å se litt hordan det blir da.

Tips! Kunne kanskje hatt litt større skrift.

Koding:

:thumbdown: Mangler Doctype :

Tips! http://www.w3schools.com/xhtml/xhtml_dtd.asp

:thumbdown: Mangler <p>-tagger på teksten.

Ellers grei og oversiktlig.

Lenke til kommentar

Likte bakgrunnsbilde. Men "side om side" er ikke bra. Jeg har høy oppløsning på min skjerm - så her hos meg fikk jeg se bakgrunnsbilde x2.

Ingen av lenkene fungerte?

Men pluss for bra fargeharmoni, pene fonter og et klassisk og pent oppsett. Men du har nok mye å jobbe med. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...