lceman™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vel, jeg faller bare dypere og dypere ned i alkoholsimen, har nå bestemt meg for å lære meg å like wiskey, den mannligste drikken av dem alle, som wannabie cowboy må jeg jo lære meg å drikke det. Tenkte å kjøpe et par halv eller kvart flasker, først den billigste typen så en av de dyreste for å se om jeg kan smake noe forskjell Da vil jeg foreslå at du lar den billigste bli en flaske med Bells, og den dyreste en flaske Talisker 18. Skal love deg at du smaker forskjell. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Og hva er prisen på de forskjellige? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Og hva er prisen på de forskjellige? Vinmonopolet.no Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Selv så faller jeg alltid tilbake på Caol Ila. Den er ikke for dyr og har en veldig god og ren maltwhiskysmak. Føler du deg veldig tøff så kjøper du en Ardbeg Uigeadail. Mer røyksmak og torv skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Som alkoholiker kommer jeg ikke til å "nyte" sakene, det blir tatt inn i shot from, som cowboyer drak det. Jeg får se hva jeg kjøper, blir nok de minste flaskene jeg får(men større en mini bar flasker) Lenke til kommentar
toffusdokkus Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ingenting er som sprit, haha. Kos deg med cideren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå