Gå til innhold

Jeg har blitt alkoholiker

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Dette er ikke bare en tur ned de perverse dyp, men en høyt strukturert vitenskaplig undersøkelse.

Så lang har jeg drukket 4 cidere og 2 shots jegermister og har dokumentert mye høy synging og mye luft gitar spilling til louie louie og queen, gjorde også en relativt fancy dans til louie louie, tar også tidvis og sjekker om jeg kan ta finger til nese og gå på en rett linje, noe jeg greier så langt, min rettskriving har heller ikke blitt påvirket så mye enda, takket være en allerde elendig stavings kvalitet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, da er akohol intaket over. 4 0.5l cider og 4 shots jegermister er nok, jeg er svimmel og merker at mer vil gjøre meg kvalm. ikke dårlig for en born again virgin når det kommer til alkohol. Nå skal jeg se hvor lenge buzzen varer og om jeg fremdeles er svimmel når jeg legger, meg, er bare 21;47 så jeg har hele kvelen å se hvor lang tid det tar før leveren min kan nøytralisere alkoholen.

Er litt intresant hvordan en liten skjede karbon, hydrogen og litt oxygen kan ha så stor på virking

På den andre siden vil noen milligram hydrogen, karbon og nitrogen drepe deg på ca. 30 sekunder

Lenke til kommentar

Vel jeg er ganske sikker på at jeg ville greid den skrive feilen edru også jeg da. faktisk har jeg fått komentarer om at mine rettskriving har blitt bedre etterhver som jeg har drukket mer.

Settingen skulle være "ja, det blir ikke alkohol utover kvelden"

altså at jeg har byttet ut alkohol med noe annet.

Men nok om det, mer queen og mer luft gitar spilling på meg.

Lenke til kommentar
På den andre siden vil noen milligram hydrogen, karbon og nitrogen drepe deg på ca. 30 sekunder

Cyanid?

Ja.

Vel jeg overlevde natta, uten å trenge lever transplantasjon.

Men vokna 4 i natt med hodepine som kunne drepe en elefant.

Men takket være noe paracet og søvn gikk det over.

Lenke til kommentar
Nå, er du fremdeles alkoholiker i dag da? :p

Tror det blir for dyrt å være det i norge, kanskje jeg kan prøve igjen viss jeg flytter til tyskland eller usa

Come to the dark side! We've got cookies. And in this case: Beer!

And 0,25 l of jägermeister :woot:

0,25L er for tølpere det er 1L som gjelder

Lenke til kommentar
Nå, er du fremdeles alkoholiker i dag da? :p

Tror det blir for dyrt å være det i norge, kanskje jeg kan prøve igjen viss jeg flytter til tyskland eller usa

Come to the dark side! We've got cookies. And in this case: Beer!

And 0,25 l of jägermeister :woot:

0,25L er for tølpere det er 1L som gjelder

Vel, det var vel strengt tatt bare det som ble konsumert av litersflaska i natt, sånn omtrentlig iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...