Gå til innhold

Corsair Obsidian 800D Vifter

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen !

Jeg vurderer å kjøpe Corsair Obsidian 800D. Men jeg skal ikke installere et fullt vannkjølingsystem i den med det første. Jeg skal kjøre air cooling med en Corsair H50. jeg har lest at Corsair 800D er kanskje det beste du får av cases for et vannkjøltsystem, men at det ikke er så bra for air cooling. De fleste reviene sier at det ikke kommer nok luft inn i casen gjennom bunnen. Derfor har jeg planlagt å lage en løsning der hvor jeg installerer H50 bak i casen der den trekker kald luft INN, isteden får default løsningen der den trekker luft UT. Og så har jeg planlagt å installere 2-3 vifter i toppen av kassen som blir det som skal trekke luft ut av kassen. Jeg har lest at dette skal være veldig effektivt. Men så er spørsmålet om hvilke vifter jeg burde velge. Det er snakk om 120mm vifter. Og jeg lurer også på om det er lurt å bytte de andre viftene til noe bedre. Hvis det er noen som har Corsair 800D, så ville jeg vært svært takknemlig om dere kan dele noen erfaringer med ytelsen på casen ;)

Takk for alle svar !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...