Kjøleren Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Går det an å bygge en viftefri strømforsyning? Jeg vil bli kvitt all støy! Finnes det andre alternativer enn vannkjøling? Dette er snakk om bare selve strømforsyningen Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Du kan lage hull for en 120mm vifte og la den gå på 7 eller 5 volt. Da er den uhørbar.. nesten hvertfall! Lenke til kommentar
Varj Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 går fint å ha åpen viftefri psu, men den blir naturligvis en smule varm, får vel kjøpt noen ferdige på 300w Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Har du tilgang på et metallverksted eller CNC-maskineri, kan man jo alltids mekke til større kjøleribber, sånn som det er blitt gjort på denne PSUen... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 denne vifta lager 21bd til vanlig, hører den ikke siden diskene mine støyer litt mer, men skal få den ned på 5-7v etter at jeg har fått meg en motstand. Vifta blåser kald luft inn og varm ut på toppen Funker fint. men skal du kjøre den uten vifte så er det kanskje best lage en stor kjøleribbe ja Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 det med å fikse på ribbene har blitt tatt opp før i forbindelse med vannkjøling. og slik jeg forstod det holder det ikke pga flere andre komponenter som er uten kjøleribbe overopphetes hvis de mister luftgjennomstrømning? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå