V5R1X Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ble nylig observant på denne (sikkert old news for noen): Features:Connect PS2 dance pads, controllers or racing wheels on your Xbox 360 Connect PS/2 or USB gaming mouse and keyboard to Xbox 360 Designed for First Person Shooting (FPS) games Key-mapping enables customizable controller keys and analog sticks on PC keyboard Eight Customizable auto-fire buttons Requires Xbox 360 wired controller to initiate adapter Ifølge omtaler fungerer denne meget bra til bruken den er konstruert for. Som 360-spiller vet jeg ikke om jeg skal glede eller grue meg. På den ene siden digger jeg tanken på å få bruke mus/tastatur på FPS'ene på Xbox'en, men på den andre siden grues jeg av tanken på at FPS-multiplayer på konsoll ikke lenger vil være rettferdig. For det finnes jo ingen tvil; Mus/tastatur er mye bedre til FPS-spilling. Selv vil jeg gjerne bruke mus/tastatur på konsoll, spesielt når jeg spiller FPS-spill, men vil jeg egentlig bruke dette når jeg vet at jeg får en massiv fordel i multiplayer-kamper når sannsynligheten er stor for at mine motstandere sitter med en handicappende håndkontroller? Greit nok å ville vinne, men ikke for en hver pris... Jeg vil vinne en fair fight. Hvis løsninger som denne viser seg å fungere i lengden, og MS ikke blir i stand til å luke ut slike verktøy, så blir de nødt til å se på muligheter for å åpne opp for bruk av vanlig PC-mus og PC-tastatur på Xbox360 og Xbox Live. Hvorfor har de ikke allerede gjort dette? En gylden mulighet til å vinne over alle FPS-spillerne, som tviholder på PC'en, til konsoll. Microsoft burde åpne opp og i tillegg la det være mulig å identifisere hvilke av ens motstandere som spiller med hvilken type av periferals, det være seg mus-keyboard eller vanlig håndkontroller. Kjenner jeg mister motivasjonen til å spille FPS'er online på konsoll seriøst... Noen her inne som bruker dette, eller et lignende, verktøy når dere spiller FPS'er på konsoll? Hva er folkets syn på bruk av et slikt verktøy? Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har egentlig aldri vært noe særlig PC gamer, utenom CS 1.6, BF: Vietnam og Half Life 2 (merker vel at det er en stund siden jeg spilte noe pc spill). Så for meg er muligheten for mus og tastatur i FPS spill unødvendig. Og hvis de som spiller med mus og tastatur ville fått en fordel av dette ville jeg heller at de fikk sin egen "mode" elns i spillet. Liker "rettferdigheten" med at alle spiller med så og si samme kontroll og er likestilt. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nice første gang jeg ser noe for slik lav sum. Men om man vil ha noe bra så må man ha noe som dette http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...542c7eb69159043 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå