bigggan Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tenkte på å kjøpe ny bærbar, men er ikke helt sikker hvilken, Den skal brukes mest til spilling, skole og andre ting. eks. Red Alert 3 og Battlefield.. Har sett på noen PC hoss Acer: Acer Aspire 5739G Acer Aspire 5739G Acer Aspire 5738PG Acer Aspire 5739G Har sett litt på disse og den PCen KHLB2, men har hørt at Multicom har lang leveringstid og PCen MÅ være i hus før 4 Januar... Den billigste Aceren har bedre(?) skjermkort, men er helt lik den som er litt dyrere. Hva er forskjellene på PCene? Den siste har jo kraftigere prossessor og har BluRay, men kan jeg utnytte BluRay fult ut med 720p? Budsjett 8000 kr, helst ikke over. Hvilken ville dere ha valgt? Lenke til kommentar
pedersveinung Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Tenkte på å kjøpe ny bærbar, men er ikke helt sikker hvilken, Den skal brukes mest til spilling, skole og andre ting. eks. Red Alert 3 og Battlefield.. Har sett på noen PC hoss Acer: Acer Aspire 5739G Acer Aspire 5739G Acer Aspire 5738PG Acer Aspire 5739G Har sett litt på disse og den PCen KHLB2, men har hørt at Multicom har lang leveringstid og PCen MÅ være i hus før 4 Januar... Den billigste Aceren har bedre(?) skjermkort, men er helt lik den som er litt dyrere. Hva er forskjellene på PCene? Den siste har jo kraftigere prossessor og har BluRay, men kan jeg utnytte BluRay fult ut med 720p? Budsjett 8000 kr, helst ikke over. Hvilken ville dere ha valgt? ACER pleier å være lite kvalitet.. Mvh Endret 23. oktober 2009 av Super8 Salgsannonse slettet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) ACER pleier å være lite kvalitet. Utled, vær så snill. Hva bygger du denne konklusjonen på? Siden du sier "pleier", da vil jeg tro at du har testet et x^y antall PC-er gjevnt over alle modellene. Annonsevirksomhet er også strengt ulovlig her på forumet. Endret 23. oktober 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
pedersveinung Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 ACER pleier å være lite kvalitet. Utled, vær så snill. Hva bygger du denne konklusjonen på? Siden du sier "pleier", da vil jeg tro at du har testet et x^y antall PC-er gjevnt over alle modellene. Annonsevirksomhet er også strengt ulovlig her på forumet. Vel.. jeg har aldri kjøpt det selv, men mange av vennene mine har kjøpt acer pc`er opptil 10k. Har aldri hørt flere klager på en pc enn det de har klaget på.. det er rett og slett en lite smidig type pc. Regner med at du har Acer siden du tente så sterkt på dette innlegget... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har ingen bærbar PC fra Acer, men jeg reagerer sterkt på brukere som generaliserer så til de grader. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Slenger man ut en kommentar som "X er lite kvalitet" uten å utdype noe mer, og i tillegg legger inn en salgsannonse for et annet merke, så får man ikke veldig stor tiltro til den påstanden. Jeg har selv en Acer bærbar som er ca to år... synes den fungerer helt fint jeg, og har ikke hatt noe å utsette på den så langt. Min tidligere sjef kjøpte seg også en Acer omtrent på samme tid, og har ikke hørt noe om at han er misfornøyd heller (og han klaget veldig over sin forrige bærbare, av et helt annet merke). Lenke til kommentar
rasern Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Sett på Denne da? Endret 24. oktober 2009 av rasern Lenke til kommentar
glennviruzz1 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) -salgsannonse slettet- Endret 24. oktober 2009 av Super8 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Må være 15 tommer eller mindre. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Salg, kjøp og bytte er ikke tillatt på forumet. Etter å ha slettet flere salgsannonser i denne tråden virker det som det er på sin plass å informere om dette. Salg, kjøp og bytte kan man holde til bruktmarkedet, så slipper vi å forsøple forumet med den type spam. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) ACER pleier å være lite kvalitet. Utled, vær så snill. Hva bygger du denne konklusjonen på? Siden du sier "pleier", da vil jeg tro at du har testet et x^y antall PC-er gjevnt over alle modellene. Annonsevirksomhet er også strengt ulovlig her på forumet. Etter å ha vært borti et tosiffret antall acer-pcer, både aspire og travelmate må jeg si meg enig i denne konklusjonen, med mindre de har endre noe drastisk i siste generasjon. Men selvfølgelig så avhenger det av hva du sammenligner med. Endret 24. oktober 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå