livingman Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 hei hallo gjorde noe uvanelig idag og kjøpe meg litt ferdig pasta i varm disken på meny den var utrolig god saus på har aldrig smakt noe lignende så er det noen som vet hva det er ? den var hvit og kanske tjuk og veldig god ^^ takker for svar Lenke til kommentar
314 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg kan tenke meg det var en fløtesaus, eventuelt ost og fløtesaus. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det var vel en Carbonara saus vil jeg anta Utrolig godt med Pasta Carbonara med skinke og sprøstekt bacon i... og kanskje et dryss med parmesan over også! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Som de andre har sagt; Carbonara. Veldig enkelt å lage, bare hiv fløte, eggeplommer og parmesan over nykokt pasta på en fortsatt varm plate. Smak til med pepper og eventuellt litt salt og persille/oregano/basilikum. Det gjør seg også ypperlig varmet opp, så man kan fint lage en del og pakke i porsonspakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå