Gå til innhold

Ny vinterjakke, mote


Anbefalte innlegg

mener du jeg skulle gått rundt i en frakk eller noe?

 

og som du tydelig vis ikke har fått med deg er den type jakke populære ;)

 

Ikke alle som er så usikre at de tar på seg noe som er like glorete som et sirkustelt.

 

Frakk er pent.

blir jo værtfall ikke sett på som en dust med frakk :p kjedeligste plagget ever. passer om du er 30 år liksom. ikke når du er 15 og går på ungdomskole.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alder har null å si når det gjelder mote, i hvert fall når man snakker preppy stil. Jakken til Markelure var fryktelig, selv når man er i bakken. Og til fox: Selvsagt bryr folk med skatestil seg om mote, bare at de liker andre ting, som for eksempel jakker i alt for store størrelser med masse mønster og lysende farger på.

 

Markelure: Om en frakk er kjedelig kommer helt an på frakken, og en 15-åring får sykt mye mer gode tilbakemeldinger hvis han har på en peacoat enn en snowboardjakke, det kommer litt an på miljøet, men her jeg bor og området rundt er det i høyeste grad sånn.

Lenke til kommentar
Alder har null å si når det gjelder mote, i hvert fall når man snakker preppy stil. Jakken til Markelure var fryktelig, selv når man er i bakken. Og til fox: Selvsagt bryr folk med skatestil seg om mote, bare at de liker andre ting, som for eksempel jakker i alt for store størrelser med masse mønster og lysende farger på.

 

Markelure: Om en frakk er kjedelig kommer helt an på frakken, og en 15-åring får sykt mye mer gode tilbakemeldinger hvis han har på en peacoat enn en snowboardjakke, det kommer litt an på miljøet, men her jeg bor og området rundt er det i høyeste grad sånn.

er omvendt her værtfall :p har sett 1 på skolen med peacoat og alle ser på ham som rar :p

Lenke til kommentar
hvor gammel er du?

 

mener du jeg skulle gått rundt i en frakk eller noe?

 

og som du tydelig vis ikke har fått med deg er den type jakke populære ;)

 

Jeg er 20. Gå med akkurat hva du vil for min del, men jeg vil fortsette å praktisere min rett til å uttale meg om plagg jeg ikke liker (evt. liker).

 

At den typen jakker er populære stemmer sikkert om du går i klasse 8b på holmia ungdomsskole.

 

 

Åja, din stil er den beste stil som finnes -.-

 

Han liker tydeligvis sk8 stil, vis litt respekt! Jeg liker også denne stilen, i forhold til din som jævlig tørr og kjedelig ut. Men jeg skriker ikke ut at klærene dine er en av de styggeste jeg har sett, det er bare ikke min smak.

 

Hvordan i alle dager vet du hvordan min stil er? Jeg har kanskje postet 4-5 plagg som jeg har her på forumet, så du har ikke akkurat et bra grunnlag for uttalelsen din. Forøvrig kunne jeg ikke brydd meg særlig mindre om hva en skate-rotte synes om klesstilen min, akkurat som du antagelig ikke bryr deg om hva jeg syns om din.

Lenke til kommentar
Ser den, Fox. Skammelige mange posers som kler seg som skatere, snowboardere og surfere uten å stå på noe selv. Det er rett og slett patetisk, og jeg ler av de.

 

ikke minst wannabe seilere

 

 

Ah. Glemte helt den skammelige trenden med seiljakker. Kan ikke fatte hva som er positivt med en baggy og formløs regnjakke med signalgul hette. Tror dette beskriver best ansiktsuttrykket mitt hsugh.gif Spesielt kombinert med UGGs.

Lenke til kommentar
blir jo værtfall ikke sett på som en dust med frakk :p kjedeligste plagget ever. passer om du er 30 år liksom. ikke når du er 15 og går på ungdomskole.

 

Så du kler deg slik fordi du er redd for at folk skal tro du er "dust"? hsugh.gif

tenkt over at folk faktisk liker forsjellige klesstiler? hadde liksom ikke brukt 2300kr på en jakke om jeg ikke liker ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Ambefaler en pen frakk på det varmeste :)

 

men som sagt, med joggebukse og hettegenser kan det se litt rart ut. Finn hva du selv liker, men boblejakke stilen er kjedeli ass.

post-125249-1256315316_thumb.jpg

 

Slengte med to bilder til inspirasjon ;)

 

Hvor er denne fra?

Ja, hvor kommer denne fra? Likte den godt.

Lenke til kommentar
tenkt over at folk faktisk liker forsjellige klesstiler? hadde liksom ikke brukt 2300kr på en jakke om jeg ikke liker ;)

 

Såklart. Men du har ikke en gang jeg har sett sagt at du synes jakken er fin. Men at den er populær, og at folk kommer til å synes du ser dust ut med frakk. Hadde du sagt at den var fin til å begynne med hadde jeg ikke sagt noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...