Kavinsky Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hvordan ser en dritkul paraply ut? De finnes ikke. Enkelt og greit You fail! Paul Smith Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Om den er kul, kan vel strengt tatt diskuteres. Er generelt ikke så glad i paraplyer jeg da, men sikkert noen som kler den der også Lenke til kommentar
WASD Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 La oss se, hvis du har svart peacoat, er det fornuftig med mørke bukser, skoene er da også naturligvis også mørke. Da ville en slik paraply passe perfekt! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Har selvsagt mørke bukser som matcher peacoaten ja, sko også. Er dog ikke på jakt etter noen ny paraply nå, prøver å unngå å bruke det når jeg kan. Synes ikke det er så kult at det gjør noe, og er heller ikke så praktisk synes jeg. (Har en tendens til å rote bort slike ting, hehe) Men takk for tipset Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Det var virkelig en forferdelig paraply. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Under paraplyen skinner alltid sola! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 vet ikke hvilken kles stil du har, men jeg kjøpte selv en slik jakke på session for et par uker siden http://www.special-blend.com/gear/219594/970 tror den kosta 2400kr eller noe sånn. fornøyd med jakken Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Det må være en av de styggeste jakkene jeg har sett. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Ikke vær så hard med gutten, han er 15år. Jeg synes jakken din var dritfet Markelure. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Det er forskjell på klessmaken til en på ungdomsskolen og en over 20. Heldigvis! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Det er forskjell på klessmaken til en på ungdomsskolen og en over 20. Heldigvis! Tja, jeg er godt over 20 og har fortsatt mer eller mindre den samme smaken, dog en smule mer raffinert, og ikke minst med innslag av flere farger. På ungdomskolen gikk det stort sett i én. Dobbelspente jakker synes jeg personlig er noe herk, de /må/ brukes spente og man må nesten ha den rette kroppsfasongen for å se godt ut. De ser bra ut på bilder og på jenter, de skal de ha. Dobbelspente dressjakker derimot, de gir meg panikkanfall. Dogboy: Sats på noe varmt og vannbestandig. Trondheimsvinteren er ikke noe å begi seg ut i med en pea coat (hva blir dette på norsk da? seilerjakke? sjømannsjakke?). Jeg snakker av erfaring her. :3 Überadri: Det var paraplyen sin! Endret 19. november 2009 av lch Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 SLIguy: Jakken blir ikke penere av at han er 15. lch: Det heter losjakke. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Det må være en av de styggeste jakkene jeg har sett. hvor gammel er du? mener du jeg skulle gått rundt i en frakk eller noe? og som du tydelig vis ikke har fått med deg er den type jakke populære Endret 19. november 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Når man fortsatt leter etter ting som er populære så sier det seg selv at man ikke bør gå i noe som ser pent ut. Det er ikke den styggeste jakken jeg har sett, men det er ikke langt unna. Kjør på. Kjøp gelwax og wax ned håret, lacoste kicks, hullete jeans med strikk rundt buksebenet, en stygg hettegenser, hvit belte med et flashy/harry beltespenne, bling i øret og se ut som resten av gjengen. Takk for meg, slike folk som ikke bryr seg om hvordan dem ser ut har vi for mange av på forumet. Kvaliteten begynner å synke til nivået til mote.no Btw: Jeg er 19. Endret 19. november 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) mener du jeg skulle gått rundt i en frakk eller noe? og som du tydelig vis ikke har fått med deg er den type jakke populære Ikke alle som er så usikre at de tar på seg noe som er like glorete som et sirkustelt. Frakk er pent. Endret 19. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Takk for meg, slike folk som ikke bryr seg om hvordan dem ser ut har vi for mange av på forumet. Kvaliteten begynner å synke til nivået til mote.no Btw: Jeg er 19. Jeg gir meg aldri. Endret 19. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Det må være en av de styggeste jakkene jeg har sett. Åja, din stil er den beste stil som finnes -.- Han liker tydeligvis sk8 stil, vis litt respekt! Jeg liker også denne stilen, i forhold til din som jævlig tørr og kjedelig ut. Men jeg skriker ikke ut at klærene dine er en av de styggeste jeg har sett, det er bare ikke min smak. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Åja, din stil er den beste stil som finnes -.- Han liker tydeligvis sk8 stil, vis litt respekt! Jeg liker også denne stilen, i forhold til din som jævlig tørr og kjedelig ut. Men jeg skriker ikke ut at klærene dine er en av de styggeste jeg har sett, det er bare ikke min smak. Det som er morsomt er at han argumenterer for jakken fordi den er populær, ikke fordi den nødvendigvis er fin. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Da er det noe annet Beklager at jeg ikke var helt med i starten at han likte den pga folk liker den. Special Blend er en fett merke, liker ikke helt denne jakken med hvit, lilla og spygrønn striper. Det er jo ikke min smak. Men i andre farger er jakken jo kul, spesielt den blå. Jeg bruker sjølv DC Hestra jakke(google it?), den er kul som f... Men jeg forstår godt at dere synes at jakken er teit til hverdagsbruk, kan se poenget deres. Fordet liker jeg fortsatt jakken og stilen min, jeg står på brett i hverdag. Såå..... Jeg vil gjerne også si at jeg irriterer meg over moten å bruke snowboardsklær om vinter, fuck dem. Det er noe vi snowboardkjørere har alltid gjort, og nu tror folk at vi gjør det pga mote -.- Endret 19. november 2009 av Fox Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Ser den, Fox. Skammelige mange posers som kler seg som skatere, snowboardere og surfere uten å stå på noe selv. Det er rett og slett patetisk, og jeg ler av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå