thrice Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 dogcow, Jeg liker den nederste. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 dogcow: jeg likte ikke de fra Johnny Love... spesielt den første var tvilsom. Kjøper du en peacoat med bra tykkelse, så skal det jo ganske mye til før den blir gjennomvåt av regnet. Bor selv i Trondheim, nå har vi jo vært heldige med været lenge, null regn! Har selv en ganske tynn hvit ulljakke, tar med meg paraply når det regner jeg. Det må jeg uansett med tanke på håret Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Paraply er genialt! Kjøpte selv en fra Eton her om dagen som er dritkul! Da slipper man å tenke på hva man har på seg osv... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan ser en dritkul paraply ut? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Ok, dritkul i forhold til nille-paraplyene man ser overalt. Stilig er vel mer korrekt. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Paraply er genialt! Kjøpte selv en fra Eton her om dagen som er dritkul! Da slipper man å tenke på hva man har på seg osv... går det an til å finne en paraply der man slipper å tenke på hva man har på seg? huuh? den må være spesiell! Endret 25. oktober 2009 av bergenboy9 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Ha ha ha..... Man trenger ikke ha på seg tøy som tåler regn. Endret 25. oktober 2009 av fkm Lenke til kommentar
dogcow Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Dere er vilt for peacoat altså. Sant at været her har vært rimerlig bra her i det siste, men det må nevnes at min paraply vrenger seg rimerlig ofte. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Finnes utrolig mange kule paraplyer der ute altså! For jenter.... edit: perfekt paraply! *bestille* dogcow: Trondheim trenger peacoat-gutter vet du - kanskje jeg revurderer å flytte herifra grunnet lite passende mannebein Endret 25. oktober 2009 av Yadii Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 men det må nevnes at min paraply vrenger seg rimerlig ofte. Invester i en dyrere en, da slipper du det problemet. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 men det må nevnes at min paraply vrenger seg rimerlig ofte. Invester i en dyrere en, da slipper du det problemet. En skikkelig golfparaply gjør susen! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Tenker litt parkas, som den under. Blir det for useriøst eller for 2008 med slike parkas? 2005 Månedens GQ mener hvertfall at parkas er det som gjelder denne vinteren. Edit:Leif Endret 26. oktober 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
dogcow Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Slik jeg opplever Trondheim kan man aldri være sikker på hvordan været vil være når man skal hjem, og er ikke så fun å gå å drasse på en diger golfparaply (eller noen paraply som ikke får plass i sekken). Lenke til kommentar
Ej_bruker Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg leter også etter en rimelig vinterjakke, hvilket merke ville ikke brydd meg mindre, men kvalitet og varm. Jeg er gutt, 19 btw. Noen forslag? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Er pea coat varme? Går det fint å bruke det over lengre tid i fem til ti minusgrader? Endret 1. november 2009 av KristofferB Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Ja, men husk skjerf, hansker og mer enn en t-skjorte under. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Det kommer helt ann på hvor mye penger du bruker på den og. En god peacoat i ull varmer godt, men er priset deretter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Er pea coat varme? Går det fint å bruke det over lengre tid i fem til ti minusgrader? Det kommer jo selvfølgelig ann på pea-coaten. Men kjøper du en god pea-coat holder den deg varm nok ganske langt ned på gradestokken... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) En skikkelig golfparaply gjør susen! Ja de er som regel svært gode kvalitetsmessig, men de er også større enn vanlige paraplyer. Noen en god del større. Dette kan by på enkelte praktiske problemer i det daglige liv. Er forøvrig enig med Jonas angående frakker. Endret 4. november 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hvordan ser en dritkul paraply ut? De finnes ikke. Enkelt og greit Gikk selv til innkjøp av en peacoat for en drøy uke siden, svært fornøyd med utseende, fått en rekke positve kommentarer fra begge kjønn. Eneste ankepunktet er at den gjerne kunne vært enda litt varmere. Skal innrømme at det er vanskelig å la boblejakka ligge når du skal ut i beinkaldt vær tidlig på morgenen. Kunne gjerne vært litt bedre til å holde på varmen, spessielt med tanke på at det er en jakke til flere tusen. Dog, perfekt til fester og ikke fult så kalde dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå