Croocked Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Min stasjonære datamaskin vil ikke starte. Når jeg trykker på startknappen så begynner viftene, men etter 3-4 sekunder så skrur hele datamaskinen seg av igjen. Dette problemet begynte idag. Noen som vet hvordan dette kan løses? Kan det være et datavirus som har trengt seg inn i systemet? Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Min stasjonære datamaskin vil ikke starte.Når jeg trykker på startknappen så begynner viftene, men etter 3-4 sekunder så skrur hele datamaskinen seg av igjen. Dette problemet begynte idag. Noen som vet hvordan dette kan løses? Kan det være et datavirus som har trengt seg inn i systemet? Sjekk at alt er koblet til slik det skal være. (Ingenting som sitter løst eller er skjevt festet til motherboardet) Har hatt det samme problemet med en gammel pc, da ledningen til harddisken sto skjevt. Lenke til kommentar
Croocked Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har en anelse om at det er strømforsyneren. Om jeg tar ut strømkabelen vedsiden av vifta på på hovedkortet (Den som er generelt vedsiden av) så starter alle viftene men ikke noe annet. Men datamaskinen skrur seg ikke av. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Resett bios. http://www.magicblogz.com/images/Cmos_Jumper_battery.JPG Ha kun i det du trenger for boot. 1 minne,1 hdd(OS),bort med alt av usb..o.s.v Prøv igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå