Mats1986 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hei Jeg er på utkikk etter ny laptop. Vurderer denne her: HP Pavilion PADV61240EO Er det et bra kjøp? Mye for pengene? Viss dere skal foreslå noe annet så er kriteriene mine: Prisklasse: 6-8000 og kjøpt på El-kjøp eller Expert(lokale butikkene mine) På forhånd takk for svar:) Mats Endret 23. oktober 2009 av Mats1986 Lenke til kommentar
Protest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Viss dere skal foreslå noe annet så er kriteriene mine: Prisklasse: 6-8000 og kjøpt på El-kjøp eller Expert(lokale butikkene mine) På forhånd takk for svar:) Mats Er vanskelig å foreslå noe da du ikke sier noe om hva du vil ha. En laptop er mangt, selv i prisklasse 6-8.000. Fikk heller ikke linken din til å fungere. Når det er sagt, så får man helt greie maskiner fra kr 4.500 som faktisk duger til det meste, men ikke er bra i noe, så da må du fortelle hva som skal være bra. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fikk heller ikke linken din til å fungere. Den funker fint den? Lenke til kommentar
Mats1986 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Nå skal linken fungere. Beklager! Jeg vil ha kvalitet, bra design, bra ytelse. Driver ikke mye med spilling, men litt med videoredigering, photoshop osv. Kunne sikkert klart meg med noe billigere, men bryr meg ikke om jeg sparer et par tusen. Lenke til kommentar
Mats1986 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Dell Studio 15 Hva med denne??? Ser jo bra ut? Endret 23. oktober 2009 av Mats1986 Lenke til kommentar
Protest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fikk heller ikke linken din til å fungere. Den funker fint den? Jepp, der fikk jeg linken til å fungere, og det viser seg at maskinen faktisk har et helt greit grafikk kort, og dermed vil fungere greit som underholdninsmaskin i hjemmet. Ser at det meste er okei, og grafikk kortet er faktisk bedre enn konkurrentene i denne klassen. http://www.notebookcheck.net/AMD-ATI-Mobil...50.13883.0.html Lenke til kommentar
Mats1986 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Såg på den billige toshibaen som blir anbefalt av andre her. Får du mye mer for pengene ved å kjøpe den? Tosiba Sattelite Søkte også på den HP pc-en og kan ikke finne den på utenlandske nettsteder, er den kun lansert i norge og sverige??? finner ingen informasjon om den, eller om den går under et annet navn. Finner ikke den på HP.no eller HP.com engang. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Er vel veldig liten tvil du får mye/mest maskin i Toshiba Satellite L550D kontra hva du må ut med.. Du kan jo prøve å finne noe i nærheten til samme pris og spesifikk det er faktisk ikke mulig. Endret 23. oktober 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Protest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Såg på den billige toshibaen som blir anbefalt av andre her. Får du mye mer for pengene ved å kjøpe den? Tosiba Sattelite Søkte også på den HP pc-en og kan ikke finne den på utenlandske nettsteder, er den kun lansert i norge og sverige??? finner ingen informasjon om den, eller om den går under et annet navn. Finner ikke den på HP.no eller HP.com engang. Elkjøp er så store, at de ofte får varer med egne navn og nummer. Det vanskeligjør søk og sammenligning med andre. Derfor kan de si at du ikke finner bedre pris ... ! Om du mener den maskinen til under kr 5.000 fra Elkjøp, så er denne du har funnet en helt annen maskin. Grafikk kortet i den er meget bra, sett i forhold til prisen, mens den til under 5" hadde et tilsvarende dårligere kort. Nå har jeg bare vurdert maskinene ut fra grafikk kortet, og det må vel en skikkelig test til for å si noe mer, så du får ta det jeg skriver som ren synsing. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Tenker man bare grafikk så er det vel klart bedre å gå for denne kontra en HP maskinen som ikke har LED skjerm en gang... http://www.multicom.no/SystemConfigurator....t:10567338;fl:0 Endret 23. oktober 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Mats1986 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 skal kjøpe på expert eller el-kjøp så blir ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå