Jotun Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Gorillapod, er det like genialt som det ser ut til? Trenger et lite snedde stativ til å ha med i sekken og bruke på turer osv samtidig som det kan brukes inne ved dårlig lys etc. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Gorillapod, er det like genialt som det ser ut til? Trenger et lite snedde stativ til å ha med i sekken og bruke på turer osv samtidig som det kan brukes inne ved dårlig lys etc. Jeg har en; men har ikke fått prøvd det skikkelig enda. Og ettersom jeg har hatt det i over to år nå; så sier det kanskje litt Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg også har gorillapod (SLR-versjonen). Sluttet å bruke den i sommer da kameraet var nanosekunder fra å ramle i ei elv. Skal sies at jeg var smart nok til å kjøpe demoversjon, så leddene var sikkert mer slarkete enn de skulle være. Tenker å pakke den frem igjen når ekstern blitz er i hus. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke kast bort pengene på gorillapod. Bruk de pengene på et vanlig stativ. Jeg solgte min Velbon Sherpa 600r og gorillapod SLRzoom greia, kjøpte meg Benro C-169 M8 kit. Ikke det kraftigste stativet, men den er såpass liten og lett at du kan ta den med deg overalt. Den får t.o.m. plass inne i fotosekken(kun 35cm lang inkl. kulehode). Jeg kjøpte min fra HK til 2K, prisen i Norge er på 4K. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå