arnizzz Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 HVORFOR har så mange it-produsenter (da spesielt enterprise) bare svada på nettsidene sine? Jeg tror jeg er allergisk mot marketing-svada. F.eks om jeg vil finne jeg vil finne et mer om et produkt så må jeg i 3 timer bla meg igjennom 15MB med innovation, synergy, transforming to the next generation experience, collaborative innovations etc etc.. AAAAARGH. /rant. Mulig jeg er dårlig i engelsk, men jeg klarer aldri å finne info på produsentene sine hjemmesider. Hva gjør man for å finne ut hva produktene de selger GJØR? Ringer man, så har man jo 40 selgere som skal mase på deg i 1 år framover bare fordi du lurte på noe helt elementært. Wikipedia er jo også ubrukelig da det hovedsaklig bare er copy paste av marketing svada...... Så hadde det vært JÆVLIG greit om man begynte å legge priser på nett! Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Joda, er jo ofte sånn blant amerikanske selaksper. Litt av trikset er å søke på review + produktet, og lese omtalene på respektable sider. Der for du som regel et bra hint om pris og. Eneste unntaket her er faktisk Microsoft, som alltid er lett å finne veiledende pris på. Og beste dokumentasjonen, finner du under Support - Product documentation. Jeg blar alltid igjennom de før jeg kjøper noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå