Heimdalen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg urinerer på deg,så du slokner Så kaster jeg JT_NIKO mot neste som skriver Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg urinerer på deg,så du slokner Så kaster jeg JT_NIKO mot neste som skriver Dukker og han flyr rett i huet på neste mann som skriver Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jag åkallar med hjälp av berinys blod demonen legion som släpper helvetets eld över Norden! Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Alle, dør utenom de på Diskusjon.no. Bruker en 357. Revolver til å skyte neste som skriver i ballene ... Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 men jeg hadde baller av stål så kulen blir reflektert til neste som skriver! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 men jeg hadde baller av stål så kulen blir reflektert til neste som skriver! Kula treffer 360'en min og jeg kaster kontrollen i sinne på den neste som skriver!!! Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hopper unna, ruller og tar tak i en kake og gir den til neste som skriver Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg sier tusen takk for kaka, spiser den... ...og dæljer kakefatet i huet på neste som skriver! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Kakefatet treffer meg i hodet men har Juggernaut perk og overlever så vidt. Uheldigvis får je chopper gunner i kill streak og sender helikopteret og meg mot neste som skriver. Endret 25. november 2009 av berniy Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Helikopteret kræsjer 1 meter fra meg. Eksplosjonen treffer meg, men heldigvis hadde jeg HEV suit på meg og overlever akkurat så vidt. Så blir jeg galsint, klikker mongo og høgger til med et kubein i hodet på neste som skriver av forvirrelse og fustrasjon! (Half-Life inspirert) Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Kubenet får jeg opp i nesa. Jeg holder på å dø, men snyter kubenet ut på neste som skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå