Wutwut Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ting-Tang krig! Noen som har hørt om dette før? Har kanskje noen andre navn på det ... Uansett ... Reglene er som følger: Jeg sier foreksempel: Hiver et stereoanlegg på neste som skriver ... Neste svarer: ... traff meg så jeg falt nedfor ett 200 meters stup og døde. Neste som skriver skyter jeg 200 skudd på, med Paintball ... Og sånn går det også videre også videre ... Lov å beskytte seg, men prøv å lage en scene ut av det. Ikke bare si: Gjemte meg bak sofaen. En ting til: HAVE FUN! Neste som skriver dytter jeg ned fra prekestolen ... Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg datt ned og tok opp en stein og kastet den tilbake jeg kaster en fotball på neste som skriver Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fotballen traff meg i brystet og jeg sparker den i ansiktet på den neste som skriver. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Tok den i mot fordi jeg er så god som keeper, så stakk jeg hull i den med en kniv, uheldigvis stakk jeg meg selv. Stikker neste person som skriver med kniven full av blod ... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 BUMP Tok den i mot fordi jeg er så god som keeper, så stakk jeg hull i den med en kniv, uheldigvis stakk jeg meg selv. Stikker neste person som skriver med kniven full av blod ... Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg mister 90 % av blodet mitt, men overlever på mirakuløst vis. Etter 2 uker i koma våkner jeg og slikker neste person i øret, Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg blir stukket i øret, men med min ekstremt lange øreinngang blir jeg ikke skadet, derimot lar jeg deg gå og den neste som skriver skal få høre hva han er! Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Stygge bastard skriker du så høyt at jeg flyr bort helt til Afrika. Der fant jeg en giga dildo som jeg slår den neste som skriver med ... Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 jeg fikk vont men reiser meg igjen, tar opp et svard, moonwalker rundt neste som skriver og slår han gjentatte ganger i ryggen Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg flexer ryggmusklene mine og overlever. :!: Så slenger jeg en killertorsk mot neste skriver... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 blir spist opp og dør. Etter noen sekunder står jeg opp fra de døde, for å ta min hevn, men uten at det var meningen gjør jeg det på hvilken som helst neste som skriver: Bomber neste som skriver med en atombombe ... Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 hadde flaks og sovnet i den bombesikkre undergrunnsbanen min. da jeg våknet hadde jeg vært uheldig og gjort på meg i buksen og det eneste skiftet jeg hadde var en hazard-drakt. Da jeg kom opp ble jeg pissed for noen hadde ødelagt rosebusken min med en atombombe... *skue stygt* på neste som skriver med et blitt som fører til en pinefull død om du ikke unngår blikk kontakt... Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg kjører lowrider med solbrillene på gjennom den bombede byen jeg skyter neste som skriver med en uzi. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Blir skutt i magen og faller. Men så står jeg opp igjen, heldigvis hadde jeg på skuddsikker-vest. Tar opp et samuraisverd som jeg kaster på neste som skriver ... Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 unngår å bli treft av sverdet, men da det treffer veggen bak meg eksploderer deg og jeg blir truffet av syre som etser vekk kroppen min jeg løper mot et stup og faller rett mot neste som skriver (inpact is deadly)... Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Går til siden og ungår å bli truffet jeg er sulten og spiser foten til neste som skriver... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 AHHHH! Du spiste opp foten min. Den fake foten min. Fikk superkrefter og min superkraft er: STYRKE! Så jeg slår neste som skriver, 20 meter rett ned i jorda. Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 etter noen dager med graving har jeg endelig kommet meg til overflaten. går i destructive mode for å finne personen som slo meg og skyter whoop lazor på neste som skriver Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Til slutt fant du meg og du lager et stort hull i meg og jeg blir bare til slutt en brennende ting. Løper rett i mot neste som skriver, som en brennende ting ... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Bring up! Til slutt fant du meg og du lager et stort hull i meg og jeg blir bare til slutt en brennende ting. Løper rett i mot neste som skriver, som en brennende ting ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå