audunskier Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har kjøpt Wii Sport Resort og når jeg skal starte spillet står det at jeg må oppdatere til Frimware 4.2. Men jeg vil helst ikke oppgradere. Må jeg oppgadere Wii`en for å kunne spille Wii Sport Resort? Hadde vært fint om jeg kunne fått svar litt raskt.(Har veldig lyst til å spille Wii Sport Resort.) Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Vanlige dødlige må nok oppdatere, ja. Men er du litt god med homebrew og slikt kan du lett installere noen apps som Brick Blocker, evt kjøre spillet gjennom en backup loader. Om du bruker sistnevnte, som muligens kan være noe lavere funksjonalitet på, hopper maskinen rett og slett over hele oppdateringsprosessen. Du kan prøve å google litt rundt og se hva du finner. Lykke til Edit: Hovedoppgaven til backup loader er å få maskinen til å spille brente spill, men det er også mulig å bruke den som en vei rundt oppdateringen. Endret 23. oktober 2009 av HammerBro Lenke til kommentar
audunskier Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg oppdaterte den og det gikk heldig vis bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå