WarpX Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hva om jeg nekter å stille klokka da? Det må jeg jo få lov til. Ikke være medlem av den store "stille klokka"-saueflokken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Ingen kan nekte deg de, men da får du store problemer å innrette deg i samfunnet. Eller... Egentlig så trenger du ikke få noen problemer. Du må legge opp til at du i følge din egen klokke kommer en time for seint til alt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Det er vintertiden som er normalen. Det er sommertid som er "unaturlig". Det er jeg klar over. Vi kunne likevel ganske enkelt gjort sommertid til normalen. Endret 24. oktober 2009 av Henrik B Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Yey, en ekstra time natt!! Edit. På jobb Endret 24. oktober 2009 av Best0 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Yey, en ekstra time natt!! Edit. På jobb Får man betalt for den ekstra timen da?. Eller bare "forsvinner" den når man stiller tilbake klokka?. Justervesenet har også en nøyaktig klokke, som er stilt etter deres atomur. Dog kan den være forsinket med inntil 1 sekund(på din datamaskin pga ping osv.). Endret 24. oktober 2009 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tidligere så har det ofte vært litt surr med klokka på forumet. Vil ikke klokka på forumet stille seg riktig for deg så ta en kikk på kontrollpanelet ditt og sjekk om sommertid er aktivert. Kan hende det trengs litt triksing her. For å oppdatere innstillingene så skal det bare være å gå på forumets hovedside etter at de nye innstillingene er lagret. Det skal egentlig fikse biffen. Hvis ikke det hjelper så prøv å slette cache og cookies eller logg ut og inn. Ikke noe hjelper. Tror jeg bare flytter tidssonen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Heile opplegget er poenglaust, me burde hatt ei fast tid heile året. Som vanleg er ikkje forumet med på notane når det gjeld sommertid. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hadde selv håpet å få såve ein time ekstra men sidan eg skulle melke på morgonen så måtte eg fylle gammel tid, kyrne stiller ikke klokka Er einig i at det berre er tull å stille klokka!!!!!!!!! Endret 25. oktober 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tull å stille klokka, bortsett fra at utestedene var en time lenger oppe i natt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tull å stille klokka, bortsett fra at utestedene var en time lenger oppe i natt Hehe. Likte å spille i natt jeg, time mer med gaming Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hehe. Likte å spille i natt jeg, time mer med gaming Det er mulig jeg har gått glipp av noe, men kan du ikke spille en time mer hver natt om du går inn for det?. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Mye er klokka nå egentlig? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) 16.29 Endret 25. oktober 2009 av KristofferAG Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Vi burde snart klare å justere dagslyset istedefor at alle skal stille flere klokker frem og tilbake. Da vil vi også slippe å dra til og fra jobb i mørket. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Eg kan ikkje fordra å gå til skulen når det er mørkt. Det er så ugjestmildt, og eg blir så utruleg trøyt. Om klokka viser halv åtte uansett kor lyst det er på veien, har ingenting å sei. Ja til å styre sola, nei til å styre klokka! Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvordan klarte jeg å stille datoen?? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Var rart å sykle til skolen idag når det var lyst Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvordan får jeg rettet forumklokka??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå