Gå til innhold

Husk å stille klokka på søndag den 25. oktober 2009

L4r5

Anbefalte innlegg

Natt til søndag er det den tiden av året igjen. Klokka skal stilles.

Lurer du på hvilken vei, sier du? Vel, jeg har en enkel huskeregel. Man liker sommeren. Derfor stiller man klokka mot sommeren. Det vil si at om høsten så stiller man klokka tilbake og om våren så stiller man den frem. Så søndag klokken 0300 stiller man klokka til 0200. En time ekstra å dra deg i senga på med andre ord. Synd for de av dere som jobber nattskift da.

Lurer du på om klokka di går riktig så kan du gå inn på klokka.no. Her ser du korrekt tid og også hvor riktig klokken på din pc er. Min er 3 sekunder for sen i følge klokka.no.

Tidligere så har det ofte vært litt surr med klokka på forumet. Vil ikke klokka på forumet stille seg riktig for deg så ta en kikk på kontrollpanelet ditt og sjekk om sommertid er aktivert. Kan hende det trengs litt triksing her. For å oppdatere innstillingene så skal det bare være å gå på forumets hovedside etter at de nye innstillingene er lagret. Det skal egentlig fikse biffen. Hvis ikke det hjelper så prøv å slette cache og cookies eller logg ut og inn.

Igjen: Er du på søndag usikker på hva som er riktig klokke så gå inn på klokka.no

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere lyst til å være med å redde andre fra å glemme dette så har jeg signaturkode her:

[size=2][b][url="http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1165543"][color="#ff0000"]Husk å stille klokka på søndag![/color][/b][/size][/url]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...