Nilsen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har du behov for et stort desktop-kabinett som ser pent ut? Les mer Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Bra test. Ser på flere av kabinett-testene deres at det er digre hånd- og fingeravtrykk på kabinettene. Dette tar seg dårlig ut. Dere bør kikke over produktbildene. Det tror jeg også leverandøren av kabinettene ville satt pris på. Ellles topp! Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Går det i et 19" rack? Det savnet jeg i denne testen. Så det var hull på siden av kabinettet, men siden det ikke ble nevnt så virker det litt usikkert. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Går det i et 19" rack? Det savnet jeg i denne testen. Så det var hull på siden av kabinettet, men siden det ikke ble nevnt så virker det litt usikkert. hvis du ser her: http://www.silverstonetek.com/products/p_c...03&area=usa så sier dem at det er Rackmount capable og på specsa så sier dem at det er 425mm bredde på det så da er det jo bare å måle opp racket du eventuelt vil ha dette kabinettet inni. Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Greit at vi er så og si utsulta på kabinettdesign, men dette er vel knapt en design perle. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sort og sølv alu er ikke det jeg kaller "moderne". Lenke til kommentar
saivert Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sort og sølv er riktignok stilrent, men det har vært standard for kabinett ganske lenge. Men selv med de materialene (anodisert aluminium) så kan man gjøre mye spennende for det. Prosjektloggene på Bit-tech forumet er deilig å kikke på. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sort og sølv er riktignok stilrent, men det har vært standard for kabinett ganske lenge. Men selv med de materialene (anodisert aluminium) så kan man gjøre mye spennende for det. Prosjektloggene på Bit-tech forumet er deilig å kikke på. Mye av moddeprosjektene er artige, men det er til HTCP bruk ofte like greit med en enkel og "clean" design. Ellers burde de hatt det slik at metallet i front til harddisker eller annet kunne blitt tatt ut og oppdelt, så man fikk plass til lengre skjermkort. AtW Lenke til kommentar
kozel Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 tviler på denne boksen hadde blitt akseptert som "pen" nok til å være en del av stueinteriøret her i huset Lenke til kommentar
emilchristopher Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 VirtualBox,.. de driver ikke med reklame, det er en test, og det att det er finger avtrykk på den gir bare en bedre indikasjon om att det lett kommer finger avtrykk på produktet, jeg har ikke noe imot det og jeg tror ikke der er så veldig mange andre som bryr seg heller. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ville heller hatt ein med litt finere utsjånad, ein svart blekkboks påsida av ein stilrein tynn å vakker flatskjerm passer ikkje heilt etter mi meining Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (...) men pass på at skjermkortet ditt ikke er for langt. De største karene, slik som Geforce 9800 GTX-serien får ikke plass, det mangler et par millimeter.(...) Montering av strømforsyningen er enkelt, men også her bør du av naturlige årsaker passe på litt. De kan ikke være dypere enn 22 centimeter, om du av en eller annen grunn skulle trenge en så dyp strømforsyning. (...) + Plass til mye Finn én feil Lenke til kommentar
texaco Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 enig med mange her at et slikt utseende ikke er pent, det passer inn i et rack som er demonstrert i artikkelen men ikke under tven i stua. Hvorfor er det ingen produsenter som selger vertikale kabinetter ala de man får med htpc maskiner kjøpt på elkjøp og lignende? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 og jeg som akkurat kjøpte kasse... fordømt god plass i denne for å være desktop, slikt liker en Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Selv kjøpte jeg Lian Li-kabinett som stuepc (passet godt sammen med resten av utstyret i stuen). Enormt god plass i det, og har ikke vifter foran. Link https://prisguiden.no/product.php?productId=81921 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) hmm, interessant. ser ut til at håndtakene for rack-montering er avtakbare? Endret 24. oktober 2009 av hobgoblin Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Må si at det er snilt å kalle dette kabinettet pent. Ikke det verste jeg har sett, men det er uansett for dårlig tilbud på htpc kabinett, Hva med noe ala dreambox, eller de hifi komponentene vi faktisk har i stuen? pianolakk med slimline br-rom(ev. dvd), uten volumknast(den hører til receiver) og display? isåfall med blå bokstaver/tall, men display er ikke viktig, er fare for å se harry ut, og har liten verdi i mine øyne... Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Dette er sikkert mye annet bra, men pent var det simpelthen ikke. Det er generelt vanskelig å lage noe pent i dette segmentet, men det er en annen sak. Endret 27. oktober 2009 av cyclo Fjernet lenke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå