Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Wave 4 er her

Anbefalte innlegg

Hei de nye spillene har såkalt wave 4. Tekken 6 og Cars race o rama har wave 4. Denne vil ikke boote opp i iextreme 1.6 som jeg har forstått det. Man kan visst bruke en såkalt activate disk. Men er dette trygt ? Hvor finner jeg denne disken? Supporter abgx wave 4? Blir alle de nye spillene wave 4? Betyr dette at det kommer en ny iextreme versjon? En god del spørsmål håper noen kan svare.

Her er det en link: http://www.ps3news.com/XBox-360/new-wave4-...irmware-update/

Not true, as "abgx360 v1.0.1 (latest as of time of writing) does not recognize a "wave 4" image and will report a POSSIBLE

corrupt/bad PFI/Video partition, however the program is actually still completely compatible with Wave 4 games. Once a

Wave4 title is verified, abgx360 will still download the .ini from the database and fully check out the image. If the image matches and the game is verified, then it has also passed the stealth checks and thus it is as safe to play as any wave3 or

wave2 game."

So, if you boot a VERIFIED Wave4 game using this above mentioned bootdisk, you should be just as safe as you were booting a verified wave 3 game. Also, it is not any safer to boot the backup with 1.51, so I would rather wait for new iX version, than spend my time flashing back to 1.51 (which is naturally more unsafe than 1.6).

And you should remember, than non stealth discs write logs (removing HDD / Mem. card wont help) to your XB even when you're not in Live, so you shouldn't ever play any nonstealth backups, if you are willing to keep playing in Live with that XB.

[NB, Checked Wave4 games are actually stealth, even if current abgx360 v1.0.1 & iE1.6 doesn't recognize it].

Read more: http://www.ps3news.com/XBox-360/new-wave4-.../#ixzz0UjeZIRCn

Er dette sant?

Endret av The-One
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går det ikke ann å fjerne dashboard updaten fra platen ?

Det står ingenting i den tråden om det er trygt.

Trygt for hva? Trygt for å bruke backups på Live? Tror du virkelig det er smart å gjøre endringer på platen for så å bruke de på Live? Bruk hodet.

Lenke til kommentar

Tenker du på å kjøpe elite eller ikke. Skal du flashe den selv? Om du ikke skal så må du nok punge ut med litt til flasheren. Men om du vil være på den sikkre siden og er villig til å punge ut litt extra. Kan du vente til den nye firmwaren så vente på at modnet skal flashe den så selge. http://www.modnet.no/index.php?cPath=78_93...556fcc8b6102b01 Der selger dem ferdig flashet konsoller.

Lenke til kommentar

Altså jeg tenkte kanskje at den Elite maskinen som kom i den "holiday" pakken ville være et slik drev du snakker om.

Jeg skal ha elite 120 gb. Tenkte på den nye 250gb men var fare for ny dvd drev i den. Så om jeg kjøper elite uten spill i pakken eller med spiller ingen rolle? Sånn iforhold til liteon som kan flashes eller lite on smo ikke kan flashes.

Jeg skal ikke flashe selv, har hørt at det koster rundt 600 for en flash på de nye lite on drevene. Men jeg tenkte å kjøpe box nå også kjøpe et par spill som jeg kan underholde meg med :)

Tror dere at det kan ta lengere en 6 måneder før ixtreme er ute med ny firmware?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Alle 360`er kan flashes, så det er ikke noe problem wink.gif
Feil

http://forums.afterdawn.com/t.cfm/f-152/i_...ackable-804476/

Det du kan gjøre er å dra til butikken å få spørre om du kan se på manufacturi date.

Den pakken tror jeg er den han har kjøpt her

I was unfortunate enough to get a Lite-on 83850c Aug 2009 drive in the new Elite pack (2 game bundle), I'm in Canada...

sry glemte spørsmålet ditt. De jobber med en ny versjon av iextreme.

Endret av The-One
Lenke til kommentar
Alle 360`er kan flashes, så det er ikke noe problem ;)

Det er feil. Det er begynt å dukke opp Lite-On 93450C drev, produsert i september. Disse er foreløpig ikke mulig å dumpe. På et eller annet tidspunkt vil de nok bli å finne på alle nyproduserte 360-er.

Endret av JerkenovDecoq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...