L2R Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Trenger kort fortalt hjelp til å kjøpe meg nye hørepropper. Jeg har hatt uendelig mange par med proppene som følger med ipod, og kjøpte for halvannet års tid siden noen lukkede creative-propper. Husker ikke hva de het nå i farten, kostet 350 i hvertfall. Var ok lyd, hverken mer eller mindre, men jeg hadde liten sans for de gummistykkene man kan byttte ut. ingen av størrelsene var riktige, og passformen litt spesiell. de døde etter ikke så lang tid (som de har en tendens til å gjøre med meg). er nå på jakt etter noen nye. kriteriene er som følger: - Lydisolasjonen/gummistykkene må være god(e), både i form av at de sitter godt og er komfortable over lang tid, og at de isolerer godt. dette er viktig da jeg vil bruke isolasjonen til å kunne spille litt lavere for å unngå hørselsskader. - Lyden bør være god; jeg er ingen ekspert, men har hørt nok musikk til at jeg vil ha noe som gir mer enn akseptabel lyd. Lyden bær være varm, naturlig og godt represenmtert i alle nivåer, ikke høres tynn ut i toppen, og være fyldig nok i bunnen. - Det må være "vanlig" splitt-ledning - Det må være god kvalitet da proppene mine har en tendens til å få litt juling Skal hovedsaklig brukes til hverdags, på offentlig transport, på vei til skolen etc., men blir sikkert også noe brukt når jeg står på ski. Jeg liker konservativt, litt nedtonet design, men bare kom med forslag så ser jeg om jeg liker utseendet. Hører på house, soul, funk, dance, lounge, rock, hip hop (ja, de bør kunne være litt allround i lyden Sist tenkte jeg på at det hadde vært fint om noen hadde kommet med noen forslag om noen propper som har livstidsgaranti (eller noe lignende), fordi jeg som sagt kan ødelegge dem. bør være en god garanti, ikke en av dem hvor du ikke får nye hvis det er en skrape i den ene proppen liksom pris: max 500 uten forsikring max 1500 med en god forsikring TAKK FOR HJELPEN! Endret 23. oktober 2009 av L2R Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 annbefaler http://cdon.no/elektronikk/akg_k_319_in-ea...tracite-4049964 ingen garanti på disse, men verdt pengene. knall god lyd Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sennheiser CX 300-II Passer noen av kriteriene dine. Scorer høyt i tester jeg har lest og har derfor bestilt de fra komplett i dag. Kommer med tilbakemelding dersom jeg husker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå