The Stig Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjøreglede av en egen verden, Forza har berørt meg på måter jeg ikke trodde mulig. Les mer Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dra til helvette'a! Ikke fått det i posten enda, og dette er det siste jeg trenger nå Lenke til kommentar
Radial Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det hagler med 10´ere om dagen. Fin anmeldelse av en som høres svært forelsket ut. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) haha. visste at det fikk 10er før jeg kikka på anmeldelsen. Måtte komme siden et ps3 spill fikk det nå. rart det ikke blir trukket for de feilene spillet har, som andre spillsider har fått frem ganske bra. Men er fint anmelder hadde det morro og fint skrevet. Endret 23. oktober 2009 av RockyIII Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har desverre ikke tid til å lese noe annet enn konklusjonen nå, men spilte anmelder gjennom spillet med ratt og pedaler eller med vanlig xbox-kontroll? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Begge deler, dog hovedsaklig med stikke Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 haha. visste at det fikk 10er før jeg kikka på anmeldelsen. Måtte komme siden et ps3 spill fikk det nå. Jeg kan garantere at den tieren har fint lite med tieren som Demon's Souls fikk. Vi vurderer spillene hver for seg, ikke konsoll mot konsoll. At begge kom så tett på hverandre er en ren tilfeldighet. Vi har ikke blitt blaute over natta, men når gutta våre gråter gledestårer over et spill, så syns jeg det er på sin plass med tieren. Så får det heller være at vi fremstår som ekstra snille denne uka :!: Både Demon's Souls og Forza 3 er to knallsterke spill som jeg regner med dere kommer til å kose dere masse med! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg fikk dette spillet i dag, og jeg er HELT i ekstase!! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har ikke fått det ennå, men håper jeg får det Bra anmeldelse også! "Eg køyrar bil eg" Lenke til kommentar
dataman Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dæven! Skuffet idag når jeg kom hjem og dette ikke lå i postkassa!! Lenke til kommentar
Andiman Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Synes det er flott at XBOX-fans og PS-fans (om ikke lenge ) kan nyte skikkelig bilglede på konsollen sin Må si som den PS-fanboyen jeg er, at jeg synes det er bra at man har to verdige bil(simulator)spill på både XBOX og PS Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) kan tydelig se at de screenshotsene har drit høy AA og oppsløsning noe som ikke er ingame. For noe lureri. Endret 23. oktober 2009 av evgeny Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) "we don't bullshot" kan dem dra opp bak, men ellers et meget bra bilspill. Vert så heldig å få prøve det hos en venn med gode ratt og pedaler. Skulle likt å se at dere ikke bare tok med de gode sidene med spillet. Endret 23. oktober 2009 av maxxi Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 kan tydelig se at de screenshotsene har drit høy AA og oppsløsning noe som ikke er ingame. For noe lureri. De screenshotsene er i 1280x720 og det er også hva spillet kjører i. Men når det kommer til AA har du helt rett. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Bra og grundig test. Spillet virker bra det, men det kan nok ikke måle seg med Gran Turismo...hverken simulatormessig, i bil-gjengivelse eller lyd (ja har prøvd det). Men er jo gøy for 360 gutta å endelig få ett skikkelig bilspill Lenke til kommentar
Professional Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg ser at alle bildene er det ikke dere selv som har tatt men fått levert av turn10? Har dere fått forbudt mot å ta ekte ingame bilder eller latskap? Lenke til kommentar
TryggveS Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jeg ser at alle bildene er det ikke dere selv som har tatt men fått levert av turn10? Har dere fått forbudt mot å ta ekte ingame bilder eller latskap?Ingen av delene. Den rimeligste løsningen for å ta HD-bilder av Xbox 360- og PS3-spill koster et femsifret beløp, og det er ofte forklaringen. Vi skulle gjerne tatt våre egne bilder av samtlige konsollspill vi anmelder, men utstyret er rett og slett for dyrt. Vi kan jo begynne å håpe på at Microsoft og Sony sponser oss med noen debug-enheter, men jeg lurer på om jeg ikke skal begynne å tippe Lotto isteden. Endret 23. oktober 2009 av TryggveS Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Den rimeligste løsningen for å ta HD-bilder av Xbox 360- og PS3-spill koster et femsifret beløp, og det er ofte forklaringen. Vi skulle gjerne tatt våre egne bilder av samtlige konsollspill vi anmelder, men utstyret er rett og slett for dyrt. Men i Forza 3 sitt tilfelle kan vel bildene som blir tatt i photomode lastet opp til en web side og hentes gratis derifra. Eller var det kanskje ikke mulig i den utgaven dere fikk eller i det tidsrommet dere testet spillet? Det ser uansett ut som at det blir lagt på masse AA på disse bildene også. Endret 23. oktober 2009 av MistaPi Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Begge deler, dog hovedsaklig med stikke Fjuu, man kan med andre ord også nyte dette uten å kjøpe en haug med ekstra utstyr. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Men er jo gøy for 360 gutta å endelig få ett skikkelig bilspill Haha, jo takk for omtanken! Forza 2 var jo for eksempel et utrolig dårlig spill. Ikke rot i virkeligheten i det hele tatt. Godt at man kjenner noen med Playstation, så man kan stikke bort og prøve demoen av et skikkelig bilspill, som er vel verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg