Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Secret Santa 2009 - Ønskelistetråd

Latias

Anbefalte innlegg

neppe, det verste er å gå å kjøpe tamponger, da spessielt på den lokale midt mens alle andre går og handler, vi skulle ha en slik ha to tamponger i kjeften - drikk et glass cola - spis 5 marie kjeks - syng bæbæ lille lam for så å blåse opp en ballong. DA VAR JEG RØD NÅR DAMA I SKRANKEN VAR INGEN ANDRE ENN NABOEN :)

Haha, hva er så ille med å handle tamponger da? :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NÅR DAMA I SKRANKEN VAR INGEN ANDRE ENN NABOEN :)

Haha, hva er så ille med å handle tamponger da? :wee:

når du står der og skal velge ut, fant jo ut at det var minst 15 typer fra hver produsent og det var 5 produsenter EVIG STRESS men etter litt anonym titting i hyllene fant jeg denne rosa tingen til ca 30 kroner (dobbelpakke) med sånn super og 5 dråper på og jeg tenkte stolt at dette måtte jo være no tess! så kommer jeg til kassen og der sitter naboen! jaja tenker jeg! så kom jeg der vi skulle ha leken og jeg fant ut at jeg hadde kjøpt rette typen hvertfall for de var visst KJEMPE DIGRE :)

men det er det jeg synes er verst å kjøpe off :p neste gang sender jeg en konfirmant for å kjøpe det :innocent:

Lenke til kommentar
når du står der og skal velge ut, fant jo ut at det var minst 15 typer fra hver produsent og det var 5 produsenter EVIG STRESS men etter litt anonym titting i hyllene fant jeg denne rosa tingen til ca 30 kroner (dobbelpakke) med sånn super og 5 dråper på og jeg tenkte stolt at dette måtte jo være no tess! så kommer jeg til kassen og der sitter naboen! jaja tenker jeg! så kom jeg der vi skulle ha leken og jeg fant ut at jeg hadde kjøpt rette typen hvertfall for de var visst KJEMPE DIGRE :)

Bare passe på at du kjøper rett når madammen sender deg ut for å handle. Kommer du hjem med noen som er hakket for store da så kan det fort bli baluba i heimen :)

Lenke til kommentar

Det jeg ønsker meg mest er bandskjorter (jentefasong, str s, av band som story of the year, a skylit drive, blessthefall, emarosa)

Ellers alt som har noe å gjøre med disse bandene (utenom musikk!)

Ellers kule usb gadgets, istid 3 dvden og bladet kerrang.

Vil ikke ha bøker og musikk, eller noen andre dvder. Men blir uansett glad for alt. :]

Endret av knottsau
Lenke til kommentar

microsoft points til xbox 360. (Du finner dem i spillforretnigner somregel)

En av CSI-sesongene. (Muligens en av de nyere)

Ett nytt headsett.

Ny datamus.

noe fancy USB - greier (f.eks USB-kjøleskap eller noe)

Spill til enten pc eller xbox 360.

Hansker.

Gavekort på en eller annen spillside eller noe sånt!

Call of duty modern warfare 2 - PC (faller vell egentlig inn under spill-kategorien)

Coca-cola som i drikken:P

noen kule t-skjorter (som noe med piratebay og gjøre, eller splinter-cell, max payne osv, eller geek t-skjorter) ikke slike skjorter som "FBI - Female Body Inspector*.

Gadgets osv:P Størrelse det en normal gutt i 15 årsalderen ofte bruker:P

Og mer kommer jeg egentlig ikke på for øyeblikket!

- Listen er mer en indikasjon på hva jeg vil ha og liker. Blir glad for alt jeg ;)

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Sikkert litt for sent men det meste er øsnkelig. Jeg trenger ikke kondmer da dama bruker piller, alkohol, snus og røyk trenger jeg heller ikke. Alt annet av perverse, småkinky og morsomme ting er fun. Gode dvdfilmer er ønskelig.

Min santa har ikke skrevet i tråden. Fan.

Lenke til kommentar

Penal trenger jeg ikke da jeg kjøpte et ved semesterstart. Mobiltelefon trenger jeg heller ikke da jeg kjøpte en ny i fjor, trenger ikke ny enda. Hmm, klokke trenger jeg ikke siden jeg arvet en fin en av bestefar. Så har jeg pc, men det er det vel ingen som ville kjøpt meg uansett. :p Klær trenger jeg ikke, det har jeg nok av, samme går for sokker, boxere, skjorter osv. Godter blir det nok av her i huset til jul, så det trenger jeg heller ikke. Musikk har jeg mye av, så tror egentlig ikke jeg trenger det heller. Kommer ikke på mer jeg ikke trenger akkurat nå, men skal komme med en oppdatering på hva jeg ikke trenger når jeg kommer på mer.

:)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kommet på noe å poste her, ei heller nå. Men nå er fristen i morgen, og hvis jeg nå har en veldig frustrert Secret Santa så må jeg bare si beklager.

Jeg ønsker meg faktisk kjøkkenting tror jeg. Nå har jeg alt egentlig, men noen ekstra desilitersmål f.eks. er velkomment. Gjerne også veldig små måleinstrumenter, slike som måler fra 0.1 - 1dl.

Ellers er gadgets artig. Bluetoothpenn fra Clas Ohlson, USB-bordvifte osv ...

Ellers så spiller det veldig liten trille, jeg bare vrir hjernen for å prøve å finne på ting som faller meg inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...