Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Secret Santa 2009 - Ønskelistetråd

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var en meldt på her også, 3 år blir det vel nå..

Ønskeliste er vel igrunn grei

Black Design ting, gavekort på feks elkjøp, jack&jones, brun&blid etc etc.. SLR kamera utstyr er absolutt høyt på listen (Har en Canon 40D med en Canon EFS 17-85 mm linse til nå). Der har en hvertfall noen tips

NB!! Ønsker meg ikke CD/DVD plater, USB sticks etc, da jeg har nok av slikt fra før av.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg pc vifter,

et kabinett jeg kan modde litt.

energidrikk fra sverige, gjerne til 2-300 kroner.

modern warfare 2,

vannkjølings deler til pc'n min i signaturen:D

ei hodepute.

sokker fra cubus, sånne tykke ( 42-45 ellz )

sata hardisk

plexiglass

potetgull,

t-shirt str m

jaja, var nå litt. ^^

Lenke til kommentar

Burde vel egentlig oppdatere lista mi litt.

DVD-ROM (ikke spiller som jeg først sa. :p)

House (Alle sesonger bortsett fra 2.)

Anime/Manga (Everything goes)

Gadgets

Ellers blir jeg lykkelig for alt jeg får, men dette er toppen av ønskelista :wee:

Lenke til kommentar

Hva er det med alle de urealistiske ønskene i tråden? Forventer folk å få flatskjerm, kabinett, tur til månen og kone ifra russland i SS gave?

Om man ikke kan komme på noe realistisk, hva med å bare skrive kort om hva man har av interesser eller lignende?

Lenke til kommentar

Ønskeliste :xmas:

-Noe TV-serie stæsj (Lost, Prison Break, Entourage, Family Guy)

-Kul plakat til å henge på veggen (TV-serier & musikk; Metallica, Muse, James Blunt, Queen)

-T-skjorte med artig motiv (TV-serier, musikk, morsomt sitat eller noe annet digg) Str. M (Large - hvis liten i str.)

-Gøyal gadget

IKKE:

Gavekort, Alkohol, film (eventuelt noe extended version greier), musikk, PC-spill, godteri(!) (eventuelt noe spennende - utenlandsk), klær

Jeg, som alle andre liker å bli overrasket :yes:

Lenke til kommentar
Hva er det med alle de urealistiske ønskene i tråden? Forventer folk å få flatskjerm, kabinett, tur til månen og kone ifra russland i SS gave?

Om man ikke kan komme på noe realistisk, hva med å bare skrive kort om hva man har av interesser eller lignende?

Hva er det med å ta ting så bokstavelig?

Lenke til kommentar
Ser for meg guttunger på 15-16 som skal handle babyklær nå :!: Værre enn kondomer?

neppe, det verste er å gå å kjøpe tamponger, da spessielt på den lokale midt mens alle andre går og handler, vi skulle ha en slik ha to tamponger i kjeften - drikk et glass cola - spis 5 marie kjeks - syng bæbæ lille lam for så å blåse opp en ballong. DA VAR JEG RØD NÅR DAMA I SKRANKEN VAR INGEN ANDRE ENN NABOEN :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...