Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Jeg håper jeg får en som ikke har skrevet ønskeliste. Mye morsommere da. En kan jo velge å ignorere ønskelisten og kjøpe noe annet gøy. Ønsker meg: Porcupine tree - The Insident, In Absentia, Fear of a blank planet, eller Arriving somewhere (DVD) - En bok/CD/dvd du liker - Sjokolade/julesnop - Tegneserier/julehefter (Pondus, Kollektivet f.eks) eller fotoblader. - Nerdestuff, nerdete/morsom t-skjorte eks. - Duftlys - Kinobillett - Noe annet gøy/originalt Endret 20. november 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg blir glad for det meste. Hvis du tilfeldigvis vet av en t-skjorte med tuba-motiv (unntatt tuba hero, for den har jeg ), så blir jeg kjempeglad! Andre t-skjorter med morsomme motiv er også hjertelig velkommen. Størrelse XL. Eventuelt musikk, filmer, PS3-spill, rubiks kube, bøker. Eller hva som helst. Blir glad for alt. Har ingen allergier eller lignende. Tobakksprodukter er vel det eneste som ikke er noe vits:P Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Min tankegang: Er tanken god, er gaven god. Kreative og spesielle gaver tas i mot med glede. Jeg ønsker meg blant annet: Filmer i sjangerene komedie, thriller og action (helst Blu-Ray) Gode skinnhansker som holder på varmen (large). T-skjorter, tenker da på musikk (er generelt interessert i metall), geeky (spesielt innenfor data), morsomme og muligens med seksuelle referanser (bare det ikke er stigmatiserende å gå med ) (str. XL, men L går også bra) Musikk i CD format (liker flere sjangre, men vil utelukke pop, classic og rap) Bøker! Jeg foretrekker krim, fantasy (ikke cheesy aka. harry potter) og science-fiction. Bøker om C-programmering ville heller ikke vært en dårlig idé. Av de nevnte er antakeligvis kule t-skjorter høyest oppe. Jeg kommer tilbake med mer om jeg kommer på noe. Alkohol ville jeg også satt stor pris på, men sender vil da bryte Alkoholloven § 1-5 Endret 20. november 2009 av Crash Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Snus/Røyk er ikke å forakte, btw.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Håper den som får meg er kreativ, altså. Jeg nekter å ønske meg noe konkret. Hirr. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ønsker meg donald duck bøker/ blader Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Jeg ønsker meg gadgets (gjene usb), evt. noe ny musikk. Alt av engelske bøker tas også imot med takk. Edit: Jeg er jævlig barnslig, så alt som skinner, lager lyd, lyser, smaker godt eller vokser når det puttes i vann blir jeg overlykkelig for. Endret 20. november 2009 av blixbox Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ja da får jeg skrive litt jeg også: Jeg er IKKE kravstor når det gjelder pakke, jeg syntes heller at det er tanken bak det som betyr mest...eneste jeg må si er at jeg ikke ønsker meg noe konsumerbart (mat/godteri/drikke) eller snus og røyk. Du må gjerne gi noe selvlaget, det hadde vært kjempe morsomt. Vet det er mange her som er flinke med digital bilderedigering og til å ta bilder(noe som jeg selv også har planer om og veldig lystil å bli bedre i en gang i tiden) så trenger jeg en skrivebordsbakgrunn;) Det er ikke mye info i profilen som forteller hvordan jeg er som person, men jeg kan gi noen hint; rosa kreativitet arbeide med hendene glad i dyr data nylig oppdaget Japan og det øst-asiatiske med sin kultur (bl.a anime/manga) <3 lilla/blå fantasi drømmer naturen Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hadde digget meg om jeg hadde fått dette: -evig Xbox live -Renati Rock Hard ( Mange bokser ^^) -Armada T-HALL med Marker Ram binding -Ulltøy ( For lange kjedelige fjellturer) -En ordentelig god vinter, med minst 3m snø som ligger til langt uti mai =D -Snø -Snø -Snø -Snø Heaven!!!! BAre digger vintern^^ Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vil tilføye et ekstra ønske: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....oduktId=3156681 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Blir veldig glad for alt som har med Hardware eller Foto å gjøre Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Mest av alt ønsker jeg meg en hvit jul, det er så koselig. Den siste jula med en rikelig snømengde var i 2002, hadde store mengder snø da. Problemet er bare at du må kunne manipulere været for å gi meg det, med mindre vi i lavlandet er heldig med værgudene i år, da. Det er jo faktisk 50-70% sjanse for hvit jul her omkring, men de siste åra har vært virkelige dystre når det gjelder snø. Endret 21. november 2009 av Crash Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Får vel prøve å gjøre det litt enklere for den som skal kjøpe til meg jeg og da. Ønskeliste: - Musikk CDer, Rock/Metall. Noen favoritter; Queen, AC/DC, Iron Maiden, Tool, Rush, og annet som likner - Gadgets og andre små ting - T-skjorter med morsomme motiv eller musikkrelatert. Str L - Filmer; komedie, action, sci fi. Bare ikke noe skummelt Men selvfølgelig er det ikke noe tvang å kjøpe noe herfra heller. Bare for å gjøre det litt enklere Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Får legge ut noen beskjedne julegaveønsker jeg også, da. - Gadgets. Ikke type "USB Rocket Launch Button", men mer som en ølbong eller Orgasmatron. - Øl-relaterte morrosaker - Firewire-hub som matcher MacBook - Gode in-ear ørepropper med knapp for iPhone eller annet relatert tilbehør - Vinylplater med rock. Alt fra Supertramp til Pink Floyd. - En god DVD-film eller en billig samleboks med en klassisk serie (Sopranos, Scrubs, Dexter and so on) Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Det eneste konkrete ønsket mitt er Solan Ludvig og Gurin med reverompa på DVD. CDON har fri frakt tom mandag Ellers slår også morsomme gaver an. Endret 21. november 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 ikke tobakk eller alkohol produkter Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Mye det samme som i fjor. Favorittfilmen din, ei bok du liker veldig godt, en cd du liker veldig godt, og så videre. Mat og vin kan jeg kjøpe selv. Oppsumerte det egentlig veldig greit. Ikke tenk så mye på hva JEG ønsker, tenk på hva du ville satt pris på og vurder om det kan passe. Ellers er vel gadgets/sjokolade/bøker sikre vinnere. Jeg er en sucker for gamle bøker i hardcover om sære ting som oppfinnelser utgitt i 1950 (fant en sånn på et hotell og ble sittende å bla i den mens jeg ventet på køen i resepsjonen ) Edit: Sånn med tanke på om noen kjøpte bøker til meg. Liker de på engelsk om de er skrevet på engelsk orginalt. Oversikt bøker jeg har. http://www.goodreads.com/lainz Endret 27. november 2009 av lain Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tja, godt spørsmål. Sesong 3 - House. DVD-spiller (min er dessverre ødelagt. ) Gadgets. Ellers har jeg ingen spesielle ønsker. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Muligens litt sent for min santa. Men jeg har egentlig ikke de alt for store ønskene. Dog, jeg tar i mot det meste med stor takk. Som en del har nevnt tidligere. Noe du ville blitt glad for, vil sikkert jeg bli glad for og. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 gadgets, morsomme t-skjorter, bok, og film er ting eg ønsker meg frå min secret santa eventuelt noko heimelaga, eller skikkeleg originalt edit: laser eller anna kjekt ifrå dealextreme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå