Sameboe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Selv dritt er bedre enn Tevez, så gjerne. Jeg har ALDRI likt Tevez! Aldri vært et alternativ! Selv om du tror at jeg tok 32 på drakta pågrunn av Tevez, så gjorde jeg aldri det! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Slapp av, har ikke sagt det. Lurte bare på om det var greit å få en Tevez-drakt som gave. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Vel, jeg er normal. Null allergi eller noe. Jeg er ikke så jævla glad i sære ting (bruk fantasien). Filmer, godteri osv. fungerer veldig bra. Klær funker bra. Størrelse M. Ei flaske med jack eller noe billig skvip sier man ikke neitakk til Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Ønsker meg ett skjerf! Ikke for stort/langt og ikke for lite/tynt. Må matche jakka mi som er mørk brun/grønn rutete Ønsker meg også varm genser i størrelse small (36) føler meg litt gal idag, så tar sjangsen Julemarsipan er også digg! ikke julesjokolade, er ikke så glad i det. EDIT: Søt og varm lue er også aktuelt EDIT2: Fikk ett skjerf igår, så trenger egentlig ikke det lengre ..............Julebrus til 200-300 kroner ..... Hørtes forbanna dyrt ut i frakt! :!: Endret 20. november 2009 av mushi Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 *snip*..............Julebrus til 200-300 kroner ..... Hørtes forbanna dyrt ut i frakt! :!: Vist det er i nærheten kan man evt. kjøre på døren med det.. Leke litt ring på spring :!: Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Slenger inn noen ønsker selv her. Blir glad for det meste, men filmer, alkohol, artige gadgets, god musikk og godter funker kjempe bra Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hmm, ønskeliste? Eg kjem ikkje på noko spesifikt i farta, men eg ville sett pris på noko frå f.eks. ThinkGeek Godteri og sånt er jo så klart også ein sikker vinnar. Også kan eg vel forresten seie at alkohol er no-go... Endret 20. november 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Angua Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) ombestemte meg. film eller bok du digger(gjerne engelsk), bare ikke skrekkfilm please, takler ikke det surprise me Endret 22. november 2009 av Angua Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Foreløpig er jeg enkel og kjedelig, og ønsker meg: - Filmer. DVD, ikke Bluray. Norsk tekst er ikke viktig, så det kan gjerne bestilles fra play.com el.l. hvis du har tid. - Bøker, norsk eller engelsk. Gjerne krim/fantasy/scifi, men er åpent for noe nytt. - Alkohol har tydeligvis blitt "inn" i år. God vin (men hvis det blir hvitvin - for guds skyld ikke velg fransk) eller annet mottas gjerne. - Varmt teppe. (Jeg leier i et gammelt og dårlig isolert hus. Gamle trehus i Bergen ftw ) - Parfyme - Hansker Kommer til å oppdatere med mer etter hvert som jeg kommer på. Endret 21. november 2009 av Peppep Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 jaha. sjokolade, alkohol, filmer og bøker er alt win. surprise me Hva med ei flaske vin blanda med sjokoladesaus? :!: Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har masse dyre ting på ønskelisten min i år! Men tror ikke det er så lurt å poste det her... Det jeg ser på som en god SS-gave vil være: Snop (ikke allergisk mot noe) En god sci-fi bok (ikke noe random crap altså) En god film (DVD eller Bluray) En sesong av en serie (helst sesong 1, eller hele serien om den er billig nok) Minnekort type SD (til kamera) Tegneserier T-skjorte med artig motiv (gjerne selvlagd) Gavekort på Kino (Lettest hvis du befinner deg i Bergen selv) Kul plakat til å henge på veggen Vin og generelt alkohol Det var det jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hva ønsker jeg meg? Jeg vil ha noe som er litt morro, men som også kan brukes til noe. tips: Film, wow gamecard ( litt kjedelig men nyttig ) Ulsokker <3 ALL alkohol er godt motatt, Jogge bukse ( str. XXXXL digg med stor joggebukse) en fin genser? Str XXL gjerne enda en X har unormalt lang rygg. har ikke noe imot å bli oversaket heller, men jeg liker ikke ting som kun blir liggende som skrot. Endret 28. oktober 2009 av Dovito Lenke til kommentar
Angua Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 jaha. sjokolade, alkohol, filmer og bøker er alt win. surprise me Hva med ei flaske vin blanda med sjokoladesaus? :!: egentlig så ja! alt med sjokkis er digg men den beste alkoholtypen å blande med sjokolade er konjakk Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Min liste: - Blu-ray film, må ha tekst. Spiller ikke noe rolle om det er på engelsk el norsk. - Snowboard stæsj, deilig sokker sier jeg ikke nei takk til - The hobbit, bok på engelsk. - Skate t-skjorte i L Jeg blir glad uansett hva jeg får, skate/snowboard stæsj er mest ønskelig å få. Ønsker ikke å få: - Headset, det fikk jeg i secret santa 07. Er ikke ønskelig - Musikk Det er ikke meninga å pirke hva jeg ikke vil få, men alt med lyd å gjøre er meningløs å få av Endret 27. november 2009 av Fox Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 - En morsom tskjorte (størrelse M) - Noe jeg kan pynte rommet mitt med, som ser voksent og modent ut. - Alkohol av et eller annet slag - Julegodt (brus, skumnisser, twist) IKKE MARSIPAN! - Dette bildet - Denne DVDen - Dette slipset Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg vil at den som får meg skal bestemme, suprise me. Jeg blir glad for det jeg får uansett Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Jeg vil at den som får meg skal bestemme, suprise me. Jeg blir glad for det jeg får uansett Samme her eigentleg. Likar orginale og morosame gåver (sjølv om DVDar ikkje hadde vore så dumt det heller... Edit: ... og alkohol. ). Endret 1. november 2009 av Bikkebakke Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hva Mondania vil ha: - Marsipan - Sjokolade - Dersom SS er i nærheten, ville ikke julebrus (Aass på glassflaske(kan kjøpes på Ultra)) være å forakte - Film - Musikk - En genial gadget av et eller annet slag Men for guds skyld, ikke send meg marsipan for flere hundre kroner. Variasjon er nøkkelen til en lykkelig Mondania Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ønskes: Noe geeky fra thinkgeek.com Skittles Juleburs Bjørn Borg boxer ( Medium, herre ) Gavekort på SF Kino Blu-Ray film (med norsk tekst) Ønskes ikke: Noe annet spiselig enn Skittles, spesielt sjokolade (jeg er veldig kresen). Headset Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Ønkelista fra i fjor minus et par greier. Ønskeliste: - Sjokolade - Alt mulig annet godteri (Bortsett fra sånt som smaker dritt da) - Julebrus (Sånne i glassflasker) - Penger - LP-er (Pink Floyd, Iron Maiden, Metallica, osv..) - CD-er (Samma som over) - Kjærlighetsbrev <3 Legger til et par ting til. - Ullstilongs og -sokker. Gjerne i masse fancy farger og lange. Opp til knærne eller over. - Votter, gjerne hjemmestrikka, hvertfall varme. - Lang nisselue (Finner ikke den gamle ) - SD-kort eller minnepinne (Hvis du ikke finner på noe mer interessant da) Ønskes ikke: - Øl eller annet med alkohol. - Ekle ting. Endret 2. november 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå