TanglewoodD Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hei. Framdempern min fikk seg en liten sprekk i toppen. Dette er en liten sprekk som kom av at jeg fikk 1mm for stor simring, så da denne ble presset på, ble hullet utvidet. (ikke kommenter det, takk.. hehe) Hullet utvidet seg 0,5-1mm helt i toppen, å da vil ikke støvringen passe. Simringen passer 100%, da hullet bare har utvidet seg i toppen. Støvringen vil da følge demperen med når den går opp og ned. Er det noen som har noen tips til hvordan få den til å passe? Kjemisk metall i ett pent lag rundt inni demperen? Demperen er laget av alu. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tjaa, spørs litt på sprekken. Du kan jo alltids prøve, hvis ikke. Ta det på forsikringa. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Er heller ikke sprekken jeg skal tette. Å feil, det spørs ikke på sprekken, det spørs på materialet som det er laget av. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Aha, da misforsto jeg. Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå