Spill&Dill Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) ligger på US PSN....men OBS....den er på massive 2,5 GB Endret 23. oktober 2009 av Spill&Dill Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 JA! skal lastes ned når jeg kommer hjem fra skolen! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Laster ned med over 2MB i sekundet, digger nettverket her på folkehøgskolen! Dessuten, i prosessen med å få koblet BT-tastaturet opp mot PS3'n fikk jeg koblet den til mobilen, funka fett, bare at mobilen leste amerikansk oppsett. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Ny demo kommer neste torsdag, da er det Clank delen vi får teste Endret 23. oktober 2009 av spiderworm Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du mener vel Ratchet-delen? Dette er uten tvil Clank.... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 2,5 GB? Vel, dette skal sjekkes ut når jeg kommer hjem. Men tviler på at jeg kjøper det med det første. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som har prøvd det? Jeg er stor fan, men tar lang tid å laste ned. Ikke ferdig enda. Er though ikke så glad i å styre Clank, men. La gå. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Enig. Ratchet Deadlocked var en åpenbarelse, helt uten det kjedelige Clank-gameplayet. Dessverre for meg syntes ikke majoriteten av kritikerne det samme. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Du mener vel Ratchet-delen? Dette er uten tvil Clank.... Aaargh, helt korrekt: mente Ratchet delen. (Lese hva man skriver før man poster er for dumt...) Prøvd demoen nå, og gleder meg stort til hele spillet kommer. Blir mange koselige vinterkvelder med Ratchet & Clank. Spilte demoen en gang til og tok meg tid til å se meg litt mer rundt, morsomt med butleren til Doctor Nefarious som står å titter inn av vinduet i den ene hallen. Tror dette blir bra, sjelden Insomniac Games skuffer. Man får som vanlig tilbud på våpen og sånn ved å ha en lagret fil fra Ratchet & Clank: TOD på PS3'en. Har man en lagret fil fra Quest for Booty skal man få en pirat hatt Endret 24. oktober 2009 av spiderworm Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gleder meg til onsdag, for da skal jeg hente min Special Edition hos Gamestop. (må bare spille ferdig Q4B først:)) Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hva inneholder special edition?? Syns demoen var ganske morsom. Gleder meg til jeg får spillet! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 På fredag, bor du i USA? Hit til Norge eller i det minste Europa kommer ikke spillet før neste onsdag.... Special Edition: http://blog.eu.playstation.com/2009/10/06/...80%99s-edition/ Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Om jeg bor i USA? Nein Det er forskjellig release på special edt og vanlig edt. Hmm. leitet litt etter forskjellig release, men det ser ut som om begge har release 4.11? Slik var det ikke før. Jeg får høre på gamestop etterpå! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Var innom GameStop akkurat, og de hadde fått en mail om at Special Edt var utsatt til 4. november (antar det er den datoen, da den vanlige også kommer den datoen) Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 forhåndsbestilte R&C på gamestop istad. Det kom 4 november ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå