Gå til innhold

Machinarium et fantastisk spill her har dere kos til helgen!

Anbefalte innlegg

Hei hadde lyst å dele dette spillet, med dere som ikke har oppdaget det.

Spillet kom ut den 16 Oktober 2009

Machinarium er et pek og klikk spil fra Amanita Design, som opprineligt bare hadde 1000$ i budsjett. Spillet er sett i en slags fjern post-apocalyptic verden der roboter som hersker. Du styrer en liten robot som skal utforske verden. Spillet bruker Adobe Flash grafikk motor og tar 345mb! Eg anbefaler dette spillet absolutt! Men du bør ha litt sansen får pek og klikk spill da!

Spillet har også fått strålende krtikk verdenrundt! her har du noen sitat fra anmeldere!

"Meristation 95

One of the greatest PC games that we've tried so far this year is a puzzle game mixed with stunning graphics. A truly robotical adventure that's meant to be one of this year's GOTY without any doubt."

IGN 85

Machinarium is a must-play for point-and-click fans. It hearkens back to the early days of the genre with a brutal level of difficulty that will keep you puzzled for hours.

Her har dere gameplay video fra youtube Gameplayvideo

Her er linken til hjemmesiden her kan du laste ned demo og fullversjon http://machinarium.net/demo/

Dette spillet er perfekt til å sitte seg ned å kose seg med etter en lang arbeidsdag.

Håper dere liker det ha en god helg. Hilsen B

Glemte å si det, men spillet koset den dag i dag 107.35,- Kr

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå eg installerte spillet i går og sko spille de så fikk eg ikke fullskjerm og musen viste ikke i spille så eg kom bare til menyen, og ikke lenger. Men eg fant en løsning på det problemet. Det kan jo ver siden eg kjører windows 7 eller pga eg har 50 tommer lcd skjerm. Eg vett ikke heilt hva som gjorde det.

Men løsningen får meg var hverfall å høyreklikke på exe. filen egenskaper og så compatibility, der hykka eg av Disable display scalling on high dpi settings.

Tviler på at det problemet er normalt men var sånn hos meg, så derfor viss dere skulle komme borti det så har dere løsningen der.

Lenke til kommentar
Jeg lastet det ned for tre dager siden. Helt fanstastisk god stemning i spillet.

-God musikk

-God håndtegnet grafikk

-En usannsylig sympatisk helt

-Gode gåter

Absolutt verdt å bruken noen kroner på! :)

Ja helt enig med deg, det er vannvitg god stemming! Utrolig autosfære spillet er rett å slett koselig! Har ikke hatt denne gode spill følelsen siden Monkey Island 3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...