iskya Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skal (endelig, ti år etter alle andre) kjøpe meg Playstation 2, og har derfor sett litt på rpg-spill til konsollen. Har lest at spill som Okami og Kingdom Hearts (I og II) er bra, og selvfølgelig final fantasy-spillene. Som nintendo-jente har jeg mest erfaring med zelda (og vært innom pokemonspillene), og jeg vet at når jeg er stuck har jeg en tendens til å bli veldig oppgitt. Det er få zelda-spill jeg har runna, selv om jeg har likt alle veldig godt (fram til jeg ga opp). Hadde derfor vært fint med et så enkelt (som i lite avansert) spill som mulig. Umulig kombinasjon? Håper ikke det Om dere kan anbefale noe hadde det vært fint :-) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Baldur's Gate: Dark Alliance 1 og 2 er "hack'n slash"-rollespill. Morsomme hvis du har noen å spille sammen med. Samme med Champions of Norrath og Champions, Return to Arms. Disse støtter opp til fire spillere samtidig. Valkyrie Profile Silmeria er mer Final Fantasy-aktig og har mer kompleks handling. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Anbefaler Dragon Quest VIII. Tror ikke det går an å bli stuck i spillet. Hvis du f.eks. er usikker på hvor du bør gå videre så kan du snakke med de andre i gruppa du styrer, de har alltid noe fornuftig å si om saken :-) Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Se om du kan skaffe deg Persona 3 (helst P3: FES) og Persona 4. To strålende spill som har fått altfor lite oppmerksomhet i Europa. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Anbefaler Dragon Quest VIII. Tror ikke det går an å bli stuck i spillet. Hvis du f.eks. er usikker på hvor du bør gå videre så kan du snakke med de andre i gruppa du styrer, de har alltid noe fornuftig å si om saken :-) Takk for anbefaling! Kjøpte det igår (brukt for en hundrelapp) og liker det kjempegodt hittil Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Anbefaler også absolutt FF-X og FF-XII. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå