Yetipants Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Klassikeren Death Rally er nå klar for gratis nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jaja, har det enda på cd og den der svære esken, som spill kom ut i for ti år siden Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ah, hadde helt glemt det spillet! Husker jeg kosa meg i dagesvis med det på slutten av 90-tallet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jaaa! Tror ikke jeg har fått den gamle versjonen til å funke i det siste. Hvorfor lager de ikke flere sånne spill? EDIT: Pokker, der kjenner jeg arbeidslysten ta helg .. Endret 23. oktober 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) har det orginale spillet med eske og manualer stående i hyllen hjemme fortsatt (så ofte rydder jeg..) husker det var ubeskrivelig fett på "den tiden", bra tiltak og oppdatere en gammel klassiker så vi kan kjøre det på moderne os/pcr. Endret 23. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jaja, så nå henter dere nyheter fra oss brukere...buuuuh. 3 dager siden postet jeg dette. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1164524&hl= Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hmf. Hvorfor ikke portere det til andre plattformer i samme slengen? Er sikkert mange Mac- og Linux-brukere som gladelig hadde satt tennene i dette spillet om det hadde blitt portet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vi snakker ikke porting, bare et par småting som skal til for å gjøre det kompatibelt med nyere Windows-versjoner. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det vet jeg, men det krever ikke voldsomt med jobb å porte et gammelt spill. Det finnes nok av idealister med gode hensikter som er villige til å gjøre en sånn jobb gratis, eller i bytte mot noe fint. På den måten kan den stadig voksende *nix-delen av brukerne også kose seg med en gammel klassiker på sitt OS-of-choice. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hmf. Hvorfor ikke portere det til andre plattformer i samme slengen? Er sikkert mange Mac- og Linux-brukere som gladelig hadde satt tennene i dette spillet om det hadde blitt portet. Hadde du lest i forumet deres ville du oppdaget at spillet fungerer på Linux. Og en annen bruker sier han spiller på en Mac med Crossover uten problemer. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Bare jeg som har problemer i Windows 7? Sliter med å få trykt Enter på de meldingene som kommer før og etter løp.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det lille jeg klarte å spille, fikk meg til å se hvor likt dette var carnage.. Bare litt bedre grafikk og større baner virker det som.. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Bisk0p: når du sier det, så synes jeg også at jeg spilte noe lignende en gang på tidlig 90-tall på Amiga... Var dette Carnage? For så vidt ikke originalt konsept, men veldig bra gjennomført. Andre spill i bil/skyte-sjangeren er (i tilfeldig/impresjonistisk) rekkefølge: high octane, carmageddon, "taxi med våpen", øøh GTA m.m. mye snacks Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Foretrekker helt klart SuperCars II på Amiga fremfor dette. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Foretrekker helt klart SuperCars II på Amiga fremfor dette. Wow, kan jeg få ta på deg? Forhåpentligvis smitter litt av kred-en din over. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Bisk0p: når du sier det, så synes jeg også at jeg spilte noe lignende en gang på tidlig 90-tall på Amiga... Var dette Carnage? For så vidt ikke originalt konsept, men veldig bra gjennomført. Andre spill i bil/skyte-sjangeren er (i tilfeldig/impresjonistisk) rekkefølge: high octane, carmageddon, "taxi med våpen", øøh GTA m.m. mye snacks Jeg spilte det på Windows 3.11, boota fra diskett! Men kan godt være, koste meg med 2 player med en kompis! Carmageddon er jo ikke det samme da. Det er jo 3d spill, bedre grafikk og mer blod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg