espen999 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Når du kjøper Zelda The Wind Walkers, så får du jo med to spill, OoT og Magic Quest. Det jeg lurer på: Hva er MAgic Quest? Er det et Zelda spill? Bra grafikk, gameplay osv. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Master Quest (ikke Magic Quest) er en annen versjon av OoT som kun ble utgitt i Japan. Lenke til kommentar
Alkanide Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Når man kjøpre Wind Waker: Limited Edition, så få man med en ekstra disc. Der finner man Ocarina of Time og Ocarina of Time: Master Quest. På OoT: Master Quest, er enkelte slott/palasser litt vridd, og små ting er endret. Det var ikke utgitt utenfor Japan FØR dette kom til GameCube. Så det er gode, gamle OoT med noen nye tvister. Grafikken er på en måte, eller egentlig alle måte lik OoT til Nintendo 64 og slikt, så man kan jo sammenlikne det med det på stort sett alle punkter. Om noen punkter avviker, får dere korrigere meg. Endret 18. januar 2010 av Alkanide Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvorfor driver du og bumper eldgamle tråder? Lenke til kommentar
Alkanide Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvorfor driver du og bumper eldgamle tråder? Vel. For å få klarhet i den brukerens spm? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det har gått seks år(!) Jeg tror han har fått klarhet i det nå. Lenke til kommentar
Alkanide Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 2003 ja, haha, det så jeg ikke. Jeg blingsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå