Gå til innhold

Lang ventetid ved Expert Orkanger


sverrre

Anbefalte innlegg

Vil bare anbefale folk til og ikke stole på Expert Orkanger.

 

Skulle sende inn min Nokia N97 for 3 gang samme feil nå for en stund siden. siden jeg jobber i bransjen vet jeg at dette tar ca 5 virke dager så er den ok. men spurte like vel de i butikke de sa at det vile ta 1-1,5 uke. nå fjorten dager etter jeg leverte den har den endelig kommet til serviceverkstedet. dette kaller jeg dårlig service. jeg ringte så butikke å spurte om hva som skjedde, fikk til svar at han som kunne med 3. gang service hadd hatt ferie, så telefonen min hade lagt der i 1,5 uke.

 

Har prøvt å kontkate expert sentralt for en kommentar men ikke noe svar der gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er faktisk (en av får klage tråder) jeg er enig i! Det er ikke bare EN person som kan godkjenne 3. gangs feil, det trengs bare en vanlig teknikker som skal se på produktet og se at feilen er der. At det er en person som behandler 3. gangs rep er greit nok, men du skal kun vente til produktet er konstantert med samme feil, ikke til verksted/butikk har fått godkjennelse fra produkt.

 

Det at du sier du jobber i bransjen synes jeg er merkelig da du har godtatt tiden det tar. Men folk er vel forskjellig.. =)

Lenke til kommentar
Dette er faktisk (en av får klage tråder) jeg er enig i! Det er ikke bare EN person som kan godkjenne 3. gangs feil, det trengs bare en vanlig teknikker som skal se på produktet og se at feilen er der. At det er en person som behandler 3. gangs rep er greit nok, men du skal kun vente til produktet er konstantert med samme feil, ikke til verksted/butikk har fått godkjennelse fra produkt.

 

Det at du sier du jobber i bransjen synes jeg er merkelig da du har godtatt tiden det tar. Men folk er vel forskjellig.. =)

 

 

har ikke godtatt det har vert i butikken å klaget på samt sendt skriftlig klage til butikken, kjeden og forbrukerrådet.

Lenke til kommentar

Har orkanger egen service mottak eller tar det i mot i butikken? En ting jeg har merket, er at de mindre butikkene slakker veldig når det gjelder service i form av å glemme å utdanne/lære opp de ansatte på rutiner o.l.

 

Det at maskinen måtte til HP tviler jeg litt på, den skulle trolig til HP avdelingen til InfoCare. Men det er en annen sak ;)

Lenke til kommentar

Det er dårlig hvis det har tatt to uker på å telefonen sendt til et verksted, da butikken kun må ringe NCC og få et reklamasjonsnummer man sender den inn med.

Anyway er det bare gått to uker, så de har vel hvertfall et par uker til utenat den er utenfor rimelig servicetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...