sverrre Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vil bare anbefale folk til og ikke stole på Expert Orkanger. Skulle sende inn min Nokia N97 for 3 gang samme feil nå for en stund siden. siden jeg jobber i bransjen vet jeg at dette tar ca 5 virke dager så er den ok. men spurte like vel de i butikke de sa at det vile ta 1-1,5 uke. nå fjorten dager etter jeg leverte den har den endelig kommet til serviceverkstedet. dette kaller jeg dårlig service. jeg ringte så butikke å spurte om hva som skjedde, fikk til svar at han som kunne med 3. gang service hadd hatt ferie, så telefonen min hade lagt der i 1,5 uke. Har prøvt å kontkate expert sentralt for en kommentar men ikke noe svar der gitt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dette er faktisk (en av får klage tråder) jeg er enig i! Det er ikke bare EN person som kan godkjenne 3. gangs feil, det trengs bare en vanlig teknikker som skal se på produktet og se at feilen er der. At det er en person som behandler 3. gangs rep er greit nok, men du skal kun vente til produktet er konstantert med samme feil, ikke til verksted/butikk har fått godkjennelse fra produkt. Det at du sier du jobber i bransjen synes jeg er merkelig da du har godtatt tiden det tar. Men folk er vel forskjellig.. =) Lenke til kommentar
sverrre Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Dette er faktisk (en av får klage tråder) jeg er enig i! Det er ikke bare EN person som kan godkjenne 3. gangs feil, det trengs bare en vanlig teknikker som skal se på produktet og se at feilen er der. At det er en person som behandler 3. gangs rep er greit nok, men du skal kun vente til produktet er konstantert med samme feil, ikke til verksted/butikk har fått godkjennelse fra produkt. Det at du sier du jobber i bransjen synes jeg er merkelig da du har godtatt tiden det tar. Men folk er vel forskjellig.. =) har ikke godtatt det har vert i butikken å klaget på samt sendt skriftlig klage til butikken, kjeden og forbrukerrådet. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Her ville jeg krevd kjøpesummen tilbake, bare for å la butikken få så stort tap som mulig. De viser tydelig null respekt for deg som kunde. Lenke til kommentar
sverrre Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Her ville jeg krevd kjøpesummen tilbake, bare for å la butikken få så stort tap som mulig. De viser tydelig null respekt for deg som kunde. har kjøpt med abo, så det taper jo jeg på. Lenke til kommentar
joachimaae Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hadde en kompis som leverte in pc,n sin, en hp som hadde feil i grafikkkort. etter 1 måned fant d ut at de ikke kunne gjøre noe med det. så brukte de en ukes tid på å sende den til HP, etter en måned til fikk han ny pc fra HP. Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen uker er jo ikke uvanlig, er selv en forbrukerorientert person men man må jo ha litt tolmodighet selv også. Er jo bare å spørre om en lånetelefon i mens.... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har orkanger egen service mottak eller tar det i mot i butikken? En ting jeg har merket, er at de mindre butikkene slakker veldig når det gjelder service i form av å glemme å utdanne/lære opp de ansatte på rutiner o.l. Det at maskinen måtte til HP tviler jeg litt på, den skulle trolig til HP avdelingen til InfoCare. Men det er en annen sak Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er dårlig hvis det har tatt to uker på å telefonen sendt til et verksted, da butikken kun må ringe NCC og få et reklamasjonsnummer man sender den inn med. Anyway er det bare gått to uker, så de har vel hvertfall et par uker til utenat den er utenfor rimelig servicetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå