Yggdrasil Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er på tampen til å kjøpe en ny TV nå, og som det er for mange manfolk så er det viktig å få en bra tv i heimen. Jeg jar gått å luktet litt på LED-LCD TV en stund nå, men er skeptisk til å kjøpe nå siden det er litt nytt enda. De flaste LED tv'er har hitil vært egde-led, noe som jeg ikke gidder å betale dyre dommer for når det kommer mye bedre løsninger snart. Det har jo kommet tv med LED belysning bak hele flata, men da er det jo lokal dimming sam er tingen. Med all denne melkinga fra produsentene så tror jeg at jeg går for en 50" plasma tv, men hvilken tv burde jeg ga for da. Er litt på hugget att svart skal være svart. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg kan anbefale denne: http://www.panasonic.no/html/no_NO/Produkt...1874/index.html Den gikk opp mot PS50B8 serien til Samsung i (lyd og bilde, tror jeg) - og kom ut seirende. Samsung skjermen er desverre penere, og tynnere. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du får jo faktisk 3 50" plasma for under 7000,- nå Link Kun en av de som er Full-HD da, DinSide hadde en test av denne og de ble imponert! Jeg synes at LED så langt ikke er verd pengene, iallefall ikke for min del. Jeg kjøpte selv nettopp denne? fra Samsung og er veldig fornøyd! Hva er bruken og pengepungen? Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg kan anbefale denne: http://www.panasonic.no/html/no_NO/Produkt...1874/index.htmlDen gikk opp mot PS50B8 serien til Samsung i (lyd og bilde, tror jeg) - og kom ut seirende. Samsung skjermen er desverre penere, og tynnere. Hva er prisen for denne? Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er på tampen til å kjøpe en ny TV nå, og som det er for mange manfolk så er det viktig å få en bra tv i heimen. Jeg jar gått å luktet litt på LED-LCD TV en stund nå, men er skeptisk til å kjøpe nå siden det er litt nytt enda. De flaste LED tv'er har hitil vært egde-led, noe som jeg ikke gidder å betale dyre dommer for når det kommer mye bedre løsninger snart. Det har jo kommet tv med LED belysning bak hele flata, men da er det jo lokal dimming sam er tingen. Med all denne melkinga fra produsentene så tror jeg at jeg går for en 50" plasma tv, men hvilken tv burde jeg ga for da. Er litt på hugget att svart skal være svart. Jeg har også sett litt på Samsung LED LCD skjerm. OG må si at jeg er svak for dem. Utrolig fine og nette skjermer. For min del er jeg på jakt etter to TV`er en til stua og en til kjellerstua. I stua er jeg kanskje villig til å gå for Samsung LED for å få TV mest mulig anonym. Det jeg ble forklart var at Samsung LED var det beste som var på markedet nå - det eneste de skortet på var lyden. Men hva mener dere - finnes det noe bedre enn Samsung LED? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 + - 20,000,- for Panasonic skjermen. Den er i øvre sjiktet, m.ao. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 + - 20,000,- for Panasonic skjermen. Den er i øvre sjiktet, m.ao. Jepp - det er for dyrt etter min smak. Kan man ikke klare å få en Samsung LED til drøye 10 tusen kr for en 40".? Lenke til kommentar
Yggdrasil Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Tv'en kommer mest til å bli brukt til hjemmekino og vanlig titting i stua, og prislappen er jeg ikke sikker på enda, alt fra 10 000.- til 15 000.- er hva jeg kunne tenkt meg å bruke på en plasma skjerm. skjenner jeg meg selv rett blir det mye dyrere en det. Men tanken er nå mellom 10k - 15k. Spørsmålet er hvordan er en plasma til 8000.- 10000.- man for jo det man betaler er min erfaring. Edit: det blir nok spilling på denne skjermen også siden jeg har en sønn på 6 år, som snart får playstation. Endret 23. oktober 2009 av Yggdrasil Lenke til kommentar
Yggdrasil Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Kan man ikke klare å få en Samsung LED til drøye 10 tusen kr for en 40".? Det er ikke lenge til etter hva jeg har sett, men jeg antar att dette blir kant-led. Endret 23. oktober 2009 av Yggdrasil Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Samsung B8 serien får man for 18000,- +-. Det er også en god skjerm - bildebehandligen er dog nevneverdig dårligere. Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Du får jo faktisk 3 50" plasma for under 7000,- nå Link Kun en av de som er Full-HD da, DinSide hadde en test av denne og de ble imponert! Jeg synes at LED så langt ikke er verd pengene, iallefall ikke for min del. Jeg kjøpte selv nettopp denne? fra Samsung og er veldig fornøyd! Hva er bruken og pengepungen? Hei har den LE-46B554 Rikstv som virker i Norge ? Hvilken model på norske btuikker kan en sammenligne med, ser jo at B554 ellers blir B535 eller B555 Og igjen, der er vel ingen andre som matcher en pris rundt dette, neste step blir gjerne 9998,- ? Har Pioneer Pioneer PDP-428XD fra før, hva skal til for at denne går på gutte rommet ? Griffin95 Endret 26. oktober 2009 av griffin95 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har ikke fått testet om den virker på norske RiksTV, jeg har ingen TV signaler for tiden Dustin har forresten egen tråd her på forumet. Du kan jo spørre der, de er som regel raske å svare! Og nei, jeg har ikke funnet noen som matcher prisen til Dustin! Bare å handle asap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå