Howard Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Philips' Wireless HDTV Link oppfører seg akkurat som en HDMI-kabel – bare at den er trådløs. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Herregud! Kan ikke kreve 5000,- for dette produktet! Snakker om overprising! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Lurer på hva slags latency man kan forvente av et slikt produkt. AtW Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Konseptet er glimrende, prisen er uaktuell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tror jeg holder meg til kabelen enda. 5k var nå litt i drøyeste laget. I tillegg skal du ha en ganske stor kveil med kabel før det tar opp like stor plass som de boksene der Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dette betyr jo at du ikke lenger trenger å ha receiver, dvd spiller osv på samme plassen som TV'n. Og så ser det pent ut om du har TV'n på veggen da, bare en strømledning. Men ser ikke helt den stor tingen med fjernkontrollen, hva skal med den til? Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lurer på hva slags latency man kan forvente av et slikt produkt. AtW Tenkte presist det samme. Har ventet på (god) trådløs 1080p overføring en stund nå (mest aktuelt til projektoren i taket). Løsningen er helt sikkert greit til film o.l., men jeg vet ikke om det hadde egnet seg like godt til spill på konsoll, der latency er avgjørende. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så.. dette fjerner den tynne hdmi kabelen min mellom tv / receiver og erstatter den med to bokser?? Næh, er nok ikkje for meg dette nei. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Når prisen går ned kan vel dette være aktuelt, men ikke for 5k. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 yay. nå kan man flytte blurayspilleren på badet! DET har jeg virkelig ventet på! NOT. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Siden dette er ukomprimert, "perfekt" overførsel av 1080p så er prisen høy, og det er verdt det om man bryr seg om bildekvalitet. Bryr man seg ikke om bildekvalitet så fins det mye billigere løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg