Gå til innhold

Need for Speed-suksess (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at nesten alle NFS spillene har bydd på underholdning! Ikke alle spillene har vært bra! Men mange har vært kjekke å spille av forskjellige grunner. De beste sett bort i fra de elste (som jeg synes mangler litt sammenlignings grunnlag) er MW, ProStreet og Shift. Jeg likte også Underground, men dette var pga massiv styling og sponsorbilene! Carbon hadde en sjarm, men likte det trolig pga det var det vi hadde på jobben ^^

I de siste spillene har de også hatt en god historie, noe som gjør det litt kjekkere å fullføre spillet. Se hvor ting tar deg.

Jeg er veldig spent på World Online, hvordan det blir. Kan bli gøy..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

NSF:MW og Shift er da langt ifra de mest kritikerroste. Porsche, Hot Pursuit 1 & 2 og, om jeg ikke husker helt feil, det første spillet, fikk alle sammen veldig gode anmeldelser. Men, det gjør seg sikkert dårlig i en pressemelding å skryte av at de beste spillene ble laget for 7-14 år siden.

Lenke til kommentar

Alt etter Porsche Unleashed kan ta seg en bolle. Det er etter min mening Test Drive Unlimited (og Forza/Gran Turismo for racing-delen) som har tatt over seriens spiritulle ånd.

Jeg ser dog frem til NFS: World Online (2011?). Endelig en solid tittel fra denne franchisen?

Lenke til kommentar
Mestselgende bilspill-serie noensinne.

Kunne vel like gjerne byttet ut "Mestselgende" med "Mest melkede"... For all del, flere av spillene er gode, men det er utrolig mye crap der også, særlig blant de nyeste spillene. Jeg tror salgstallene henger mer sammen med både antall spill i serien (som artikkelen påpeker) og pengesterk markedsføring fra EA sin side, enn med hvor populære de subjektivt er blant folk.

Lenke til kommentar

Det blir litt feil å sammenligne MW og Shift med Porsche og hot pursuit. De siste har blitt anmeldt etter noen helt andre kriterier enn dagens spill.. Selv om dette var bra spill, tviler jeg litt på at de hadde fått lite god kritikk nå.

Kanskje en oppgave for spillverket? Gå igjennom NFS spillene? ;)

Lenke til kommentar
Alt etter Porsche Unleashed kan ta seg en bolle. Det er etter min mening Test Drive Unlimited (og Forza/Gran Turismo for racing-delen) som har tatt over seriens spiritulle ånd.

Jeg ser dog frem til NFS: World Online (2011?). Endelig en solid tittel fra denne franchisen?

Beklager men, jeg syns at Test drive, er et av de MEST kjedeligste bilspillene jeg har spilt.Og verste av alt multiplayer over nett fungerte ikke hus meg.

Lenke til kommentar
NFS Porsche er uten tvil det spillet jeg har spilt mest.
Samme her. På tide med en ny utgave av den kanskje?

Helt greit at de ikke har det? Tror jeg hadde grått om jeg måtte kjøre en Porsche med horelys og nitro på driftebaner og i scriptede dragrace, og bilen oppfører seg som en radiobil med klister på dekkene. Jeg er for redd for at det kan ende sånn til at jeg ønsker noen remake.

Flere spill er nevnt over som gode arvtakere, er enig i dette for de av dem jeg har spilt. NFS-brandet er litt brukt opp for min del.

Lenke til kommentar
Helt greit at de ikke har det? Tror jeg hadde grått om jeg måtte kjøre en Porsche med horelys og nitro på driftebaner og i scriptede dragrace, og bilen oppfører seg som en radiobil med klister på dekkene. Jeg er for redd for at det kan ende sånn til at jeg ønsker noen remake.

Flere spill er nevnt over som gode arvtakere, er enig i dette for de av dem jeg har spilt. NFS-brandet er litt brukt opp for min del.

De kan ta utgangspunkt i Shift og "porschifisere" det. Og drite i stylinga selvsagt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...