Mauro Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hei, I sommer på Quart09, så hadde de Jack Daniels Cola bokser, som var utrolig godt! Hvor i alle dager kan jeg skaffe dette? Noen som vet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Får kjøpt det overalt i dagligvarebutikker i Tyskland hvertfall. Smaker høgg uansett. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Får kjøpt det overalt i dagligvarebutikker i Tyskland hvertfall. Smaker høgg uansett. Tenkte mer på hvor man kan skaffe det i Norge, eller fra Norge. Og driter i hva du syns det smaker. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 jeg sjekkte polet.. ikke noe der vertfall =( Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) jeg sjekkte polet.. ikke noe der vertfall =( Ja, kikket der selv, men kanskje det kan bestilles om man går på polet. Må nesten sjekke det ut i helgen, men hyl ut om noen vet noe! Endret 23. oktober 2009 av Mauro Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 di kan bestille det meste.. jeg bestillte noe polsk vin en gang.. de sa at det er bare gøy når folk kommer med noe nytt, for da kjøper di inn litt ekstra og kan skjekke etterspørselen etter det Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 di kan bestille det meste.. jeg bestillte noe polsk vin en gang.. de sa at det er bare gøy når folk kommer med noe nytt, for da kjøper di inn litt ekstra og kan skjekke etterspørselen etter det Rart om de ikke skulle ha det inne da. Det solgte som faen på Quart ihvertfall. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dette virket interesant! Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe en JD flaske på polet og en cola flaske på butikken? Så kan man selv bestemme blandingsforhold Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Cola er uansett ikke noe som hører hjemme i whiskey, burbon i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå