Steinan Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Heisann... Satt og spilte Call of Duty tidligere idag, og da funker alt som det skulle. Samboeren kom hjem med nyeste Pro Evolution, og idét jeg satte inn plata, skjedde følgende: Jeg prøvde alt av formatering og endring av innstillinger, selv om jeg i ettertid burde ha skjønt at dette ikke hjalp. Prøvde å google etter lignende problemer og på Sony sine nettsider, men det var jaggu ikke lett! (Ei heller hvordan man faktisk kan kontakte Sony Europa).. Så da lurer jeg, er det noen der ute som vet hva problemet er? Er det selve harddisken? I så tilfelle er det jo bare å bytte den.. Men litt kjipt om det ikke er selve harddisken.. Åjada, har sjekket at det ikke er selve tv'n, ledningsfeil o.l... Nå er det der hele tiden, uansett hva jeg gjør.. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Overoppheting? Er det nok med plass rundt PS3en? Det kan bli ganske varmt både i og rundt konsollen dersom den ikke har nok med rom rundt seg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Mistenker overopphetng her ja! Slike artifacter er typiske tegn på at f.eks grafikkortet går varmt Prøv å sette konsollen "fritt" og se om det hjelper Kanskje den allerede står bra plassert, men da er det vel dags for å sende den inn til NF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå