Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hei. Jeg er ikke i en risikogruppe. Kan jeg ta vaksinen? Lite lyst på denne epedemien. Jeg jobber daglig på et kjøpesenter så er mye i kontakt med andre mennesker edit: gikk på hjemmesiden til komunen. De som uken er i risikogruppen her kan ta den om akkurat 1 mnd. Lenge til:( Endret 22. oktober 2009 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hei. Jeg er ikke i en risikogruppe. Kan jeg ta vaksinen? Lite lyst på denne epedemien. Jeg jobber daglig på et kjøpesenter så er mye i kontakt med andre mennesker edit: gikk på hjemmesiden til komunen. De som uken er i risikogruppen her kan ta den om akkurat 1 mnd. Lenge til:( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1165423&hl= Den er ikke så farlig som du tror:P Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Japp, alle som vil kan ta den. Edit: Men RoXx har muligens også et poeng. Endret 23. oktober 2009 av Überadri Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 jeg vil vaksineres uansett. farlig eller ei. vil ikke li syk. jobber på et kjøpesenter så smittefaren er stor Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vel, jeg jobber på ei skole med over 900 elever. Jeg er ikke direkte redd for influensaen men tror ikke jeg gidder å vaksinere meg av den grunn. Senest i går var det en i nærheten her som fikk bekrefta svineinfluensa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå