kaolla89 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har regnet ut det her et par ganger, og de flrste gangene fikk jeg det til å se ganske riktig ut. jeg har putta penger innpå sparekonto, og har bestemt meg for å ikke bruke mer enn 2000 kr i mnd.. ettersom det jeg da regna ut, så vil det gå bra. Men så regnet jeg ut igjen nå idag, og da fikk jeg et helt annet resultat enn de andre gangene. Det kan hende det er noe jeg har glemt å ta med, eller noe.. Men jeg orker bare ikke titte tilbake på de andre regnestykkene jeg har lagd.. fordi jeg har prøvd å regne det ut sånn ca hver gang jeg har klart å bruke mer penger enn jeg mente jeg behøvde.. Så hvis noen kunne hjelpe meg, så hadde det vært veldig fint! Jeg er veldig flink til å gå i surr.. Og det hadde vært fint om noen kunne gitt meg et regnestykke jeg kan bruke senere og! Jeg går på folkehøgskole, og må betale de 8000 kr i måneden! Jeg har betalt de for denne måneden, det betyr at jeg har igjen å betale for november, desember, januar, februar, mars, april og mai. Jeg får 6570 kr fra lånekassen hver måned. Og sånn ca 15 000 fra dem i januar. (jeg husker ikke om det var 15 eller 17 Men bedre å regne med litt for lite enn for mye, så vi sier 15) Jeg har 19 000 kr på konto! Noe av disse pengene må selvfølgelig gå til skolen, siden jeg får 'for lite' av lånekassen til å betale med hver måned. Så det jeg lurer på da, er 'etter' at jeg har betalt hele skoleåret, hvor mye penger har jeg å bruke i måneden? Det er helt sikkert en super-enkel måte å regne det her ut på, men jeg er veldig flink til å surre, så det hadde vært fint om noen bare kunne sette opp en liten likning for meg Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Se også vedlagte Excel-ark i zip-filen, hvis du ønsker å gjøre endringer. Regnskap.zip Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 tusen tusen takk )) Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 tusen tusen takk )) Det er forresten 17 000 du får i januar:) Så der fikk du 285 kr ekstra å rutte me hver måned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå